AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Trenger en fargerik bolero til helgen, evt et sjal. Men hvor får jeg kjøpt det? Ikke nettbutikk.Anonymous poster hash: ecbfa...046
Frisørdama Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har kjøpt på cubus, b-young, h&m. Finnes vel i flere klesbutikker.
småsei Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Tror sisters point har en men i sort... sjekk freetex Endret 28. mars 2014 av småsei
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Ville nok gått for sjal i stedet for bolero. Bolero er litt harry. Anonymous poster hash: 0db89...fc9 4
Gjest Lille-pus Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Men... TS sier hun trenger en bolero, hun spør ikke om hun kan eller bør gå med en. Og en kort jakke med et hekte trenger ikke være hverken stygt eller såkalt 'harry', - det har mye mer med hvordan den bæres og hvem som bærer den. 2
Jolene Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 B-young har mange fine. Dersom du vil ha et utvalg kan jeg anbefale Fretex. Alltid massevis av boleroer i mange fine farver
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Men... TS sier hun trenger en bolero, hun spør ikke om hun kan eller bør gå med en. Og en kort jakke med et hekte trenger ikke være hverken stygt eller såkalt 'harry', - det har mye mer med hvordan den bæres og hvem som bærer den. Tja, hun sier vel bolero eller sjal i HI. Da ville jeg definitivt gått for sjal. Anonymous poster hash: 0db89...fc9 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Jeg vil helst ha bolero, men hvis jeg ikke finner det kan jeg bruke sjal. Men vi skal sitte ganske mye så ser for meg at et sjal bare vil skli ned og være i veien. Takk for svar. Skal tråle de butikkene dere har nevnt TSAnonymous poster hash: ecbfa...046
Glynis Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Men... TS sier hun trenger en bolero, hun spør ikke om hun kan eller bør gå med en. Og en kort jakke med et hekte trenger ikke være hverken stygt eller såkalt 'harry', - det har mye mer med hvordan den bæres og hvem som bærer den. Hun skrev "evt et sjal", og sjal er bedre. Dette åpnet hun for selv. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Hun skrev "evt et sjal", og sjal er bedre. Dette åpnet hun for selv. Meningene er litt forskjellige, og det er litt farlig å la sin egen oppfatning være den eneste rette når noen spør om råd. Sjal er fint, men jeg synes det faktisk er litt mer upraktisk å 'holde styr på' enn en liten jakke, - så det var ,min mening om den saken. Håper TS fant dte hun var på jakt etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå