myself30 Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har hørt at det finnes en måte å gå inn og se bildene til en privat bruker på instagram... Men finner bare fake sider. Noen som har erfaring, og vet en som virkelig funker? Skal ikke snoke, men syns det er greit å følge med på hva barn på 13 år, uten at de føler at de blir overvåket med at vi skal ha passordet deres.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Så lenge de ikke har haket av for at bare de på listen skal se bildene deres, så kan du da gå på instagramsidene deres via appen og kikke? Endret 27. mars 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Nei du kan ikke se bildene til private brukere. Anonymous poster hash: 313fe...b40
myself30 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2014 Så lenge de ikke har haket av for at bare de på listen skal se bildene deres, så kan du da gå på instagramsidene deres via appen og kikke? De har privat bruker, slik at kun følgene kan se. Og greit det, for da kan de dele kun med kjente. Men jeg kunne tenkt meg tatt en sjekk på at de holder regler, uten å spørre om passord...
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 De har privat bruker, slik at kun følgene kan se. Og greit det, for da kan de dele kun med kjente. Men jeg kunne tenkt meg tatt en sjekk på at de holder regler, uten å spørre om passord... Du skal spionere???+
myself30 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2014 Kikket på noe som heter instagram private profile viewer, men det virket for godt til å være sant. Men noe slikt kunne foreldre følge litt med selv om barna ikke føler seg overvåket. Kun om man har brukernavnet så det ut til at man kunne finne frem...
myself30 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2014 Du skal spionere???+ Ikke spionere på den måten, men bare sjekke for min egen del at de følger reglene...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Du kan jo også vurdere å nekte 13-åringen å ha en Instragram-konto. Det er det jo du som bestemmer. Anonymous poster hash: 2590c...377 1
myself30 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2014 Du kan jo også vurdere å nekte 13-åringen å ha en Instragram-konto. Det er det jo du som bestemmer. Anonymous poster hash: 2590c...377 Det hadde vært en mulighet, men da tror jeg heller på det å spørre om å få lov til å se innimellom på kontoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå