Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det finnes tråd om dette fra før av, men fant ikke.

Hun sier til Seher hun tok Botox for å forebygge rynker. I get that, men hallo hun er jo bare 19!! :sjokkert: Helt tull å skulle begynne så tidlig. Herregud. Hvordan kommer denne jenta til å se ut når hun er 30?? Trist.

Anonymous poster hash: 9c823...303
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen hemmelighet at hun sliter fryktelig med selvbildet og er blitt avhengig av operasjoner og wow-faktor. Synes allerede hun ser ut som en typisk 45 år gammel amerikansk hollywoodfrue. Og ungjentene ser på henne med stjerner i øynene.... Så trist.

Anonymous poster hash: 0ab58...b2f
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg heller ikke forstår er hvordan disse kirurgene kan gjøre dette mot en så ung jente. Eier de ikke moral, eller gangsyn nok til å se når behandlingen deres gjør mer skade enn nytte? En 19 år gammel jente vil aldri ha behov for botox (ingen har behov for botox, men det er en annen diskusjon).

Anonymous poster hash: 3ffc9...a86
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Sofie Elise er fra naturens side veldig vakker, og korrigeringene hun gjør med utseendet sitt får henne til å se "fikset på". Hun blir ikke penere - tvert imot. Jeg syns det er trist :(

Endret av Testosteron
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Leste hun var lege hun som har satt botox på miss sophie så det sier jo bare litt om hvor galskap det er!! kansje lurt å sette aldersgrense på det også eller?

Anonymous poster hash: f8551...307
Skrevet

Synes hun burde få hjelp jeg. Psykolog eller noe. Dette er jo ikke normalt.

• Liker 3
Skrevet

Stakkars jente :(

Gjest Thai clinch
Skrevet

Gi meg klikk, gi meg penger, gi meg den oppmerksomheten jeg trenger :enig:

• Liker 4
Skrevet

19 år høres veldig ungt ut for å ta botox, men tar ikke denne jenta også overdrevent mye sol? Det er ikke akkurat en hemmelighet at solen er hudens verste fiende og fremskynder aldringsprosessen. Jeg ser mange av disse solariumsjentene på min alder har begynt å få en del linjer rundt øynene og enkelte i munnvikene og i panna, og jeg er bare et par år eldre enn denne jenta.

Selv myser jeg en god del, dårlig vane, og har etter samtale på hudklinikk fått høre at jeg burde fylle inn den enne sinnarynken med botox før den setter seg, og det har jeg også tenkt å gjøre for å forebygge rynker.

Mener å ha lest at det er anbefalt å begynne med botox før fylte 23 for å forebygge at linjene setter seg permanent såpass tidlig.

• Liker 1
Skrevet

Hvem faen er Sophie Elise? Og kan hun ikke gjøre som meg, heller? Jeg bruker ikke ansiktsmusklene i det hele tatt, unntatt ved spesielle anledninger. Ikke en eneste rynke!

• Liker 2
Skrevet

19 år høres veldig ungt ut for å ta botox, men tar ikke denne jenta også overdrevent mye sol? Det er ikke akkurat en hemmelighet at solen er hudens verste fiende og fremskynder aldringsprosessen. Jeg ser mange av disse solariumsjentene på min alder har begynt å få en del linjer rundt øynene og enkelte i munnvikene og i panna, og jeg er bare et par år eldre enn denne jenta.

Selv myser jeg en god del, dårlig vane, og har etter samtale på hudklinikk fått høre at jeg burde fylle inn den enne sinnarynken med botox før den setter seg, og det har jeg også tenkt å gjøre for å forebygge rynker.

Mener å ha lest at det er anbefalt å begynne med botox før fylte 23 for å forebygge at linjene setter seg permanent såpass tidlig.

Du kan ikke "fylle inn" noe som helst med Botox. Botox er en gift, det giftigste nevrotoksinet som fins. Det injiseres i muskler for å lamme dem. Effekten av Botox på rynker kommer av at du lammer ansiktsmusklene, og derfor rynkes ikke huden. Men man ser jo faen meg ut som man er kommet av et samlebånd for roboter. Botoxtryne. Hva faen er galt med noen smilerynker, forresten?

• Liker 5
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Hvem faen er Sophie Elise? Og kan hun ikke gjøre som meg, heller? Jeg bruker ikke ansiktsmusklene i det hele tatt, unntatt ved spesielle anledninger. Ikke en eneste rynke!

Når er det? Jeg smiler dagen lang og det vises i form av rynker. :glare:

Denne Sophie jenta skal jeg bruke som et skrekkens eksempel når/hvis min datter begynner å klage på eget utseende.

Gjest Naria
Skrevet

.Mener å ha lest at det er anbefalt å begynne med botox før fylte 23 for å forebygge at linjene setter seg permanent såpass tidlig.

Det er anbefalt ja, anbefalt av hvem? Det kunne ikke være de som har som levebrød å fjerne alt som minner om særpreg fra folks ansikter?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at hun er drøy og ødelegger utseendet sitt, men vær litt grei da, hun er bare 19.. Pass på hvordan dere skriver...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at hun er drøy og ødelegger utseendet sitt, men vær litt grei da, hun er bare 19.. Pass på hvordan dere skriver...

Grei? If you cant stand the heat, leave the kitchen.

Hun er myndig. Hun skriver en blogg hun lever av. Appåtil er innholdet i denne bloggen først og fremst sentrert rundt hennes utseende. Da bør hun tåle å få kommentarer rundt dette.

Anonymous poster hash: bf6a9...20f

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke "fylle inn" noe som helst med Botox. Botox er en gift, det giftigste nevrotoksinet som fins. Det injiseres i muskler for å lamme dem. Effekten av Botox på rynker kommer av at du lammer ansiktsmusklene, og derfor rynkes ikke huden. Men man ser jo faen meg ut som man er kommet av et samlebånd for roboter. Botoxtryne. Hva faen er galt med noen smilerynker, forresten?

Dersom linjen allerede har satt seg må den fylles inn med Restylane for å fjerne den. Det er ikke tilfelle her. Jeg vet godt at Botox er en nervegift, men nå har det seg slik at det også er en substans og jeg beklager forvirringen dersom det var uforståelig i noen som helst slags grad at jeg brukte begrepet å "fylle inn" i stedet for injisering.

Poenget er at det er faktisk mindre arbeid å forebygge rynker enn det er å fjerne dem. Jeg vet ikke hvilket utgangspunkt denne jenta hadde, hun virker litt vel ung men for alt vi vet var det hensiktsmessig for hennes mål om utseende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes så synd på henne. Hun kan ikke ha det bra nei :(

Anonymous poster hash: 235b6...c7e
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...