Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ønsket meg et nytt barn så lenge nå. Men det skjer jo ikke! Hver måned så får jeg negative tester.. Hver måned så håper jeg at nå har det skjedd, men ingenting. Av og til så er jeg så lei meg at jeg har bare lyst til å legge meg ned å grine av frustrasjon. Måtte bare blåse ut litt!:)

Anonymous poster hash: 81bde...7cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet veldig godt hvordan du har det! Er du sikker på at du har el?

Skrevet

Aha.. Hehe. Så at du har barn fra før, så el har du hatt da. Men uansett...:P

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd da?

Anonymous poster hash: 2f55a...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd da?

Anonymous poster hash: 2f55a...1a8

har et barn fra tidligere. Vi har prøvd i snart 1 1/2 år.. Ja Mn det er frustrerende! Tok abort en gang. Men er redd for at jeg har blitt steril etter det.

Anonymous poster hash: 98953...a42

Skrevet

Dersom dere har forsøkt så lenge, anbefaler jeg at dere tar skrittet videre med utredning. Ting kan ha endret seg rent fysisk som gjør at dere må ha litt hjelp for å lykkes igjen.

Skrevet

har et barn fra tidligere. Vi har prøvd i snart 1 1/2 år.. Ja Mn det er frustrerende! Tok abort en gang. Men er redd for at jeg har blitt steril etter det.

Anonymous poster hash: 98953...a42

Regner med at aborten ikke var i siste prøvetid? Abort gir svært sjelden problemer med å bli gravid, sannsynligvis er det en annen årsak. Det heter sekundær infertilitet når man har barn fra før, og dere har samme rett på utredning og behandling som de helt barnløse.

Skrevet

Etter så lang tid med prøving uten resultat trenger man hjelp, sannsynligheten for å klare det på egenhand etter et år med prøving er liten. Det er ikke uvanlig at man sliter med nummer to, selv om man lett fikk nummer en. Både mannelig og kvinnelig fertilitet kan endre seg mye over tid.

Dere har rett på videre utredning, så ta kontakt med respektive fastleger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...