AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg savner å ha en helt spesiell person i livet mitt. Men har ikke møtt noen og heller ikke turt å inngå noe med noen. Men håper at det vil bli lettere ettersom årene går. Kan noen dele sine erfaringer her? (jeg er kvinne, 40 år) Anonymous poster hash: 6a85d...ed3
oslojente1980 Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Jeg gikk fra min eks i 2007, da vår felles datter var 9mnd. Store kjærligheten fant jeg i 2012. Så jeg har vært alene i mange år. Men jeg har hatt nok med studier i 3 år i en annen by++++
Gjest Blomsterert Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Fant en ny etter to år. Han var enestående med barna mine :-) Det teller jo veldig mye når en har barn.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Ser ut som en del bruker to år før du finner en ny kjæreste. Kanskje først da man er klar hvis man har vært i et langt forhold? TS Anonymous poster hash: 6a85d...ed3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Snart 5 år siden jeg ble skilt. Møtte kjæresten min for snart 1 år siden, men har vært sammen med 2 stk før han. Det tok meg nesten 2 år før jeg var klar for nytt forhold selv om det var jeg som gikk.Anonymous poster hash: 7593d...608
Mrs.Under Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Jeg var singel i 4 år før jeg traff kjæresten min, han derimot var bare singel noen timer etter å ha blitt skilt med barn. Vi bare begge like klare for nye nytt.
skruf Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Møtte han som er mannen min 4 år etter at det ble slutt med eksen. Ville ikke involvere barnet mitt i noe før jeg var helt sikker på at det var mannen i mitt liv. Dessuten så fokuserte jeg på å bli ferdig med utdanning og få meg en god jobb i løpet av de fire årene.
allover Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Du må bli klar først Og det blir du - om du vil Jeg var alene i tre år, før jeg traff min nye kjæreste. Vi har vært sammen i to år, og om fem uker gifter vi oss Nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært alene, men det er kanskje veldig nytt? Isåfall skal du se det blir bedre snart.. Om du ikke treffer din nye Mann rett rundt hjørnet, vil det sikkert etterhvert friste litt å date litt.. bli kjent med seg selv på en litt annerledes måte.. Kan jeg anbefale å lese Sissel Grans bok, Kjærlighetens Tre Porter. Det handler om det å avslutte det gamle, bli klar, og starte på nytt. Noe å gjøre i "ventetiden"... Lykke til Endret 28. mars 2014 av allover 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har 3 barn og hadde vært alene etter skilsmissen i 2 år da jeg traff min mann som jeg nå har vært gift med i 14 år hittil. Jeg var 40 da jeg traff han.Anonymous poster hash: 50d6b...376
Nordpia Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 7 år.. Har møtt noen i mellomtiden, men mer dating før jeg bestemte meg for at det ikke var riktig. Men nå har jeg vært sammen med en i 9 måneder. Det føles riktig. Har kjent han i 8 år da.. Det tok lang tid, det var et stygt brudd med utroskap involvert, og redselen for gjentakelse satt nok dypere i meg enn jeg trodde. Lykke til!
Gjest Vena Cava Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Det gikk 6 mnd før jeg traff min nåværende. Og det klaffet med en gang:) hadde det ikke vært noe spesielt ved han så hadde jeg ikke orket å gått inn i noe nytt så tidlig. Men det var det:) det er nå et år siden det ble slutt med barnefaren og kjenner ikke noe sted på at jeg gikk for fort frem. Men nå hadde det forholdet skurret i lang tid så jeg brukte ikke mange månedene på å komme over han.
Babi Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Ser ut som en del bruker to år før du finner en ny kjæreste. Kanskje først da man er klar hvis man har vært i et langt forhold? TS Anonymous poster hash: 6a85d...ed3 Jeg har vært i et forhold i 4,5 år. Fikk en ny kjæreste 2 mnd etter bruddet. Men jeg har kjent han i mange år, før alle andre, og det teller ganske mye. Man bruker jo noen år på å bli kjent så naturlig nok hoppet vi over den biten Derfor så kjapt.
Linkas Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Skilt i 2008, hadde ett forhold som varte 2-3 år før det gikk skeis... Fortsatt singel og ansvaret for 2 gutter på 8 og 11 år.. Kjenner at jeg savner en og være med, snakke med og ha det hyggelig sammen. Har lært av tidligere erfaringer, så sitter nå her å venter på at den rette skal dukke opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå