Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke les den, da. Herregud.

• Liker 48
Gjest Keikolina
Skrevet

Får finne inspirasjon et annet sted da :)

Skrevet

Synes det antrekket var penere enn det som ofte er på moteblogger (og hennes for så vidt), jeg. Folk er forskjellige.

Skrevet

Slapp av, det der er "ung pike anno 1954" Så er absolutt ikke'no 40-åring.

Skrevet

Jeg elsket det antrekket! :)

• Liker 2
Gjest auroravictoria
Skrevet

Jeg anser meg selv som en relativt oppegående dame med beina godt planta på jorda og passe lite overfladisk, men jeg leser bloggen til frua og jeg liker den godt! :) Jada, det kan være litt vel "perfekt" til tider, men jeg blir glad av å lese bloggen. Jeg liker struktur, orden, rene linjer, sunn mat, Klær, sminke, positive mennesker og glade innlegg og alt dette har hun masse av! Jeg synes også at hun kler seg kjempe pent og får masse inspirasjon av plaggene hennes :)

• Liker 11
Gjest KeyserSoze
Skrevet

Jeg synes antrekket var nydelig og feminint. Noe jeg ville gått med på våren/sommeren. Personlig hadde jeg gått for annen farge enn grått men skjøret og stilen generelt var veldig fint. Folk har forskjellig smak, TS!:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet TS. Kan du ikke la være å lese bloggen hennes da istedet for å la din frustrasjon få utløp her...

Anonymous poster hash: 2cea1...ee5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, javel?? En intetsigende hvemsomhelstdame har på seg noen tøyfiller sydd sammen til klær i dag altså? Fortell meg mer om banebrytende hendelser på moder jord, please!!

Anonymous poster hash: a233d...17c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også på meg klær!

:danse:

Anonymous poster hash: 4d25b...0f9
  • Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og personangrep.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis man er småbarnsmor så er man automatisk 40 år eller kjører full kjerringstil? :klo: Jo takk for den liksom ^^

Anonymous poster hash: 90cfe...1ff
  • Liker 3
Skrevet

Å herrefred........blir du ikke lei av å opprette tråder om FF snart?

Hun er skjønn på det første bildet, og på det siste bildet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fått på seg løshåret igjen nå?" Ja, enig hun ser mye eldre ut enn sine snart 27.

Anonymous poster hash: e927d...3c5
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo et helt greit antrekk, det der. Det er mange kritikkverdige ting med bloggen til ff, og ingen tvinger deg til å lese bloggen om du ikke liker den. Jeg er ikke noe fan av den bloggen selv, men jeg begynner å bli lei av alle trådene som opprettes her inne, med ikke noe formål enn drittslenging og hets.

Anonymous poster hash: be92e...e7b
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...