AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøpte brudekjolen min i november. Den kostet kr 14.500,-. I tillegg kommer slør, underskjørt, belte, sko, tiara +++. Ser på sidene her at mange får rabatter eller får med noe ekstra. Jeg har ikke blitt tilbudt noe sånt. Men lurer på: Ber dere om rabatt e.l eller har dere fått det automatisk ? Jeg har ikke fått kjolen min ennå, og har foreløpig betalt halve beløpet... Bør jeg spørre om rabatt eller noe ekstra eller er det frekt??Anonymous poster hash: a50eb...75c
Solstrålemamma Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Synes du kan spørre om rabatt når det er et så høyt beløp. Jeg er ikke gift men "brudekjolebisniss" er sikkert hod butikk. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg prøvde en morilee kjole en gang. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne få slør eller hårpynt med. + gratis tilpasning. Men det er kanskje vanlig å forhandle før man kjøper kjolen? Anonymous poster hash: e26da...b67
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Var forlover for bestevenninnen min. hun endet opp med en tyllkjole, alldeles nydelig med lag på lag med mykt og flagrende tyll Vi fikk beskjed om at hun måtte passe på å ikke ha en bukett med noe stikkende, og ikke armbånd/veske med noe som kunne henge seg fast, for da ville alt hekte seg inn i kjolen. Når hun hadde bestemt seg for den kjolen, sa jeg til henne at vi skulle nå gå over utsiden på kjolen, for om der er noen utdradde tråder! Det blir det raskt på slike stoffer og da kan de ikke selge den til fullpris! MEN det viser ikke på en sånn kjole, så det er gull for å få prisen ned :D Vi fant to utdradde tråder nedover i skjørtet, og fikk kjolen ned fra 15.500 til 13.000 Hun fikk i tillegg oppleggingen gratis (Trengte ikke syes om ellers) Så alt i alt sparte hun nesten 4000 på at jeg lette etter feil Var ikke snakk om så mye rabatter ellers, og vi var på tre forskjellige butikker. Tror man må vere frempå selv ja, og det er muligens for sent ETTER man har kjøpt kjolen....? Anonymous poster hash: aba5f...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå