Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #21 Skrevet 28. mars 2014 Nei. Jeg er mer opptatt av å tenke på hvordan jeg skal leve.
Alice123 Skrevet 28. mars 2014 #22 Skrevet 28. mars 2014 Innimellom. Jeg syntes det er en så rar tanke at jeg en gang skal dø. Jeg tipper jeg kommer til å dø enten i en ulykke eller ved selvmord (jeg er ikke deprimert eller noe nå altså)
Blåklokke Skrevet 28. mars 2014 #23 Skrevet 28. mars 2014 Tja, så langt har livet ikke helt stått til forventningene, for å si det pent. Synes bare det er fint å tenke på at jeg skal slippe en gang.
Gjest alegria Skrevet 28. mars 2014 #24 Skrevet 28. mars 2014 Når jeg går ned trapper eller at det ligger et teppe forann meg tenker jeg alltid at jeg skal snuble og falle rett på ansiktet og dø. Litt slitsomt der jeg bodde før. Rett innenfor hovedøra var det en trapp ned og en dørmatte med løse tråder det var lett å snuble i. Men jeg lever heldigvis fortsatt.
Gjest Cartman Skrevet 29. mars 2014 #25 Skrevet 29. mars 2014 Tenker ikke på hvordan jeg kommer til å dø, men heller mer på hvem jeg vil invitere til begravelsen. Hvem er verdige til å se mitt vakre lik omkranset med blomster Har også tenkt på muligheten for at jeg forvandles til en zombie og følgene det vil få for Norge for ikke å si menneskeheten.
Gjest Runforit Skrevet 29. mars 2014 #26 Skrevet 29. mars 2014 Jeg håper at jeg enten sovner inn gammel, men fremdeles sprek og rask til siste pust eller momentant død. Det verste jeg kan tenke meg er å ende opp som en grønnsak(dra ut stikkontakten takk) eller blir invalid eller noe sånt. Utover det tenker jeg aldri på døden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå