Gå til innhold

Tenker du på hvordan du kommer til å dø?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg høres sikkert helt syk ut. Men denne tanken plager meg faktisk skikkelig. Jeg går alltid med en sånn ekkel følelse av at jeg kommer til å omkomme i en ulykke og at jeg ikke kommer til å bli så veldig gammel...

Det er jo sikkert ikke tilfelle men jeg klarer ikke å innse det på en måte?

Anonymous poster hash: f165e...d72
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker svært ofte på det om dagen, skal jeg være ærlig. Men aller mest er jeg bekymret for at jeg ikke skal få gjort alt det jeg ønsker, før jeg dør en dag. Forhåpentligvis har både du og jeg mange gode år igjen før den dagen kommer. :)

Anonymous poster hash: 59008...04d
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tenker på det. Spesielt om det skulle skje snart, og jeg brukte de siste 5-6 årene av livet mitt på å bli ferdig utdannet + jobbe. Kjedeliiiiig

Også at jeg ikke må ha så mye rot blant tingene mine, slik at det blir lettere for dem som må rydde opp :icon_lol:

Men, bank i bordet!

Anonymous poster hash: 33da0...663
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å dø av kjærlighetssorg.

Anonymous poster hash: 77adf...171
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker innimellom på at når som helst, helt uten advarsel kan det komme et gammaglimt å utslette alt liv på kloden. Man kan aldri være sikker på at man er trygg så lenge man lever.

Anonymous poster hash: 10808...35a
  • Liker 1
Skrevet

Når man merker at nå dør jeg, da håper jeg så inderlig at jeg ikke er redd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har dødsangst, så jeg tenker ofte på når den dagen kommer. hva som kommer til å skje med meg når jeg plutselig ikke eksisterer lenger....

Anonymous poster hash: 098c5...504
  • Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg tenker ikke på hvordan jeg vil dø.

En dag vil jeg dø og det er helt greit.

Skrevet

Kommer sikkert til å dø av kreft.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke redd for å dø, det eneste jeg frykter er at det skal bli smertefullt. f.eks hardt skadd i bilulykke e.l.. og jeg blir liggende lenge med store smerter.

Hilsen

Pysa.

Anonymous poster hash: 45e39...e21
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kommer til å betale noen/få betalt.

Endret av Lilac
Skrevet

Tenker ikke så mye på det . Men håper at jeg kan dø momentant i en ulykke el. Og ferdig med det.

• Liker 1
Skrevet

Har trodd jeg var død flere ganger under sånn "søvnparalyse" eller ut av kropp opplevelse. Da har jeg svevd over min kropp og liksom sett tilbake på den og ikke klart å våkne opp kroppen min samtidig som jeg var helt klar i hodet. Litt ekkelt. Lurer derfor på om jeg kommer til å dø i søvne eller når jeg har mistet bevisstheten av en eller annen grunn, som besvimt eller får noe anfall av noe slag...

Skrevet

Jeg kommer til å betale noen/få betalt.

Få betalt? For å dø?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer sikkert til å bli skutt av mafian. Eller Ribsskog.

Anonymous poster hash: 8b3a7...da9
  • Liker 1
Skrevet

Ikke så mye, men håper jeg dør på et øyeblikk i en ulykke.

Gjest lillelarve
Skrevet (endret)

Jeg tenker ikke ofte over hvordan jeg kommer til å dø, men hvordan det er å være død. Jeg tror ikke på noe liv etter døden. Er ganske sikker på at det blir helt svart.. og ingenting rett og slett. Og det gruer jeg meg til, fordi jeg elsker å være i live; det å kunne tenke, se, lukte, drømme, osv. Hehee... Jeg gruer meg til min tid er over.

Men jeg har også bekymringer over forskjellige måter å dø på. F.eks. drukning, brann, tortur eller noe annet grusomt :/

Endret av lillelarve
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig ikke tenkt så mye på det. Har nok tatt det som en selvfølge at jeg skal leve til jeg blir gammel og grå. :scorpis:

Helt til jeg nå har fått påvist en svulst i bekkenet. Kanskje dør jeg før jeg aner, av helt andre årsaker? Er ikke redd for å dø, men tenker på det å bli avhengig av hjelp av andre og det å ha smerter.

Håper at jeg dør raskt, "med skoene på".

Noe positivt vil det jo medbringe at jeg fikk denne sykdommen. Dersom jeg blir frisk igjen, har jeg nok lært å være takknemlig for det jeg har og ikke ta noe for gitt :takke:

Anonymous poster hash: 3dfe2...979
AnonymBruker
Skrevet

Tenker heller mye på at det er kjedelig og leve, mange plikter mye forventninger-jobb og atter jobb, konstant sliten og dritt lei! For min del blir det en befrielse, og tenker mer på at en dag skal jeg hvile evig, en dag kan ingen vekke meg og mase på meg, ingen sure kunder som kan kjefte på meg- en dag hører jeg dem ikke mer! Nei, jeg er ingen selvmordskandidat, og skal bli her til jeg naturlig forsvinner, men den dagen det skjer så tror jeg at jeg smiler😊

Anonymous poster hash: 165ee...003

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke kaste bort den tiden jeg har på slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...