Gå til innhold

Tatovering - hvor mye vil en slik sannsynligvis koste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg burde spørre tatovøren som skal tatovere meg - problemet er at jeg ikke har funnet "den perfekte" enda, og at jeg overhodet ikke har råd i skrivende stund, og kan tenke meg at prisen er litt høy.

Jeg har lyst på en typisk "rose tattoo sleeve", altså roser på øverste delen av armen - fra skulderen og ned til albuen. Rosene skal ikke være tett i tett, men ca 3-4 store roser med stilker og blad. Tatoveringen skal være i svart hvitt og "gå sammen" med et sitat som jeg har på bicepsen.

Jeg er ufattelig usikker på hva en slik tatovering vil koste. Rosene vil jeg skal være detaljerte. Jeg tipper i det små 4000,- men kan hende jeg underdriver enormt her. Vet bare at en vanlig halfsleeve med mange detaljer og forskjellige motiv kan koste opptil 9-10000. Noen som har rose tatoveringer som kan si hva de betalte for dem? Tenker noe slikt som dette:

http://31.media.tumblr.com/tumblr_m2hh81HY5C1qzabkfo1_1280.jpg

http://tattooartery.com/wp-content/uploads/2014/02/14671-rose-tattoo-inspiration-for-sleeve_large.jpg

Spesielt den siste jeg sikter mot.

Anonymous poster hash: e289c...b18
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok regne med mye mer enn 4000 om du vil ha tettpakka sleeve øverste armen. Min skrift på innsiden av overarmen (på ingen måte dekkende), koster 3. Så du er nok nærmere med 9-10.000 tippingen din.

Bare å spare i noen måneder. Likte den siste, det blir nok veldig bra, men det koster penger :-)

Anonymous poster hash: 707fd...eae
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok regne med mye mer enn 4000 om du vil ha tettpakka sleeve øverste armen. Min skrift på innsiden av overarmen (på ingen måte dekkende), koster 3. Så du er nok nærmere med 9-10.000 tippingen din.

Bare å spare i noen måneder. Likte den siste, det blir nok veldig bra, men det koster penger :-)

Anonymous poster hash: 707fd...eae

Greia er at jeg vil ikke ha den tettpakka. :) Rett og slett bare et par store roser, med stilk eventuelt. Kan så klart begynne i det små også. Skriften jeg har på innsiden av armen, et sitat på 7 ord, dekker nesten hele bicepsen, tynn løkkeskrift kostet ikke mer enn 2000,- og den er veldig bra gjort. Skal ikke tatovere meg med samme tatovør da denne tatovøren ikke er så fantastisk god på detaljer.

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: e289c...b18

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tippet 9-13 000. Når du leter etter rett tatovør, så ikke gå på prisen. Sånne tatoveringer har alt å vinne på god skyggelegging og godt blekk!

Anonymous poster hash: f3bd7...e11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper at hver rose vil komme på 3500kr ca. Jeg har selv en halfsleeve og prisen på den kom på ca 15.000 kr.

Anonymous poster hash: 45e8d...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...