AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Vi har to barn. Den ene er 3,5 år og den andre er 1 år. Jeg lurer på hva dere andre gjør i feriene... Vi har 3 uker ferie i sommer. I en av de har vi leid hytte på svenskekysten. Men hva mer skal vi finne på mon tro?? Hva skal dere? Hva skal dere i påsken? Vi bor på Østlandet..Anonymous poster hash: 44ab4...007
Maximillian Cohen Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 I påsken blir det skigåing med "hele" familien. Det vil si mine foreldre, min søster, min bestefar, samboeren min og datteren vår på litt over 2 år. Dette har vi stort sett gjort hver påske de siste årene. Skal bo på Storefjell Resort.
oslojente1980 Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 I første del av påsken man-ons har jeg fri fra jobb, så da skal jeg kose meg med datteren min. Før hun skal på påskeferie med pappaen. Siste del av påsken drar kjæresten og jeg på hytta i Hemsedal. Vi begge har barnefri. Det skal bli deilig å få litt tid uten barn.
Sophie-Ann Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Påsken blir på hytten, sommerferien blir to uker i Tyrkia. Barna er 5 og 12 år. Endret 30. mars 2014 av Sophie-Ann
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Påske: første halvdel i Stockholm, andre halvdel hjemme. Sommer: en uke i Tyrkia, det blir vel noe annet også, men har ikke planlagt det ennå. Har to barn, 7 og 11.Anonymous poster hash: a2461...6d5
Celtic Heart Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Påsken blir det jobbing for min del. Sommerferien blir danmark, som alltid. 2 gutter på 12 og 14
SmallTalk Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Påske: Hjemme. Sommerferie: Blir antageligvis hjemme mesteparten av tiden da også. Påsken kommer til å bli tilbrakt som høygravid med barn nr 2. Barn nr 1 er 20 mnd nå.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 I påsken får vi besøk fra utlandet, så da er vi hjemme. Sommerferien blir to uker i Tyrkia, noen dager på Sørlandet og så et par dager i Danmark. Barna er 1, 4 og 6 år. Anonymous poster hash: cdf57...b76
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Påskeferien blir på hytta med storfamilien. I sommer reiser vi til Skottland, har leid feriehus på en øy der. Anonymous poster hash: ec7ba...b29
Mafalda Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Min erfaring er at det på en måte blir lettere å "fylle opp" ferien når barna blir større, samtidig som det lir et vanskeligere puslespill å legge nettopp fordi store barn ofte har så mange egne planer... Jeg trumfer igjennom tre ukers familieferie i Spania annethvert år, da må alt annet vike. I år er det ikke året for familietur, og mannen min og jeg har heller ikke ferie samtidig pga permisjon med baby. Så da blir det til at mor og far er hjemme og maler hus, mens ungene drar på orkesterturer, fotballskole, diverse cup'er, Hudøy, og eldstejenta skal tre uker til England. I tillegg får de med seg en uke på sommerskole hver, og seksåringen skal på dansecamp en uke. Påsken blir nok hytta i de røde dagene. I starten av påsken er det treninger for eldstegutten, så da må i alle fall en av oss være hjemme med ham. Han har også bare treningsfri i juli om sommeren, så da legger også det en begrensning på reiseplaner etc. 1
skruf Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 I påsken drar vi noen dager til svigers, ellers blir vi hjemme pga mannen skal jobbe. I sommer skal vi en tur til Kreta, og ei uke til svigers. Størstejenta skal også to uker til Frankrike med faren sin og familien der.
Linkas Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Blir ikke noen lengre ferieturer i år siden det ble en skikkelig baksmell på skatten.. så da blir det ting i nærområdet, telttur og sånt heller.. Endret 28. mars 2014 av Linkas
Angelheart2 Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Påsken: Hytta (som vanlig :-)) Somerferien: En uke til Danmark, en uke hjemme og en uke på telttur på fjellet. Barna er 7 og 10. Det er i allefall planen, så får vi se hvor vær og føreforhold fører oss. Sitter ikke inne på hytta hele påsken med drittvær, da blir det hjemmepåske eller kanskje bypåske i stedenfor. Til sommeren har vi bestilt feriehus i Danmark en uke, så det er det eneste som er helt fast, det andre tar vi litt mer på sparket. Dessuten blir vi besteforeldre i mai, så det blir nok mye tid hos eldstebarnet og familen hennes også ;-)
Anciol Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Til Geilo:) Må ta det rolig etter en operasjon , men mann og barn skal kjære slalåm sammen med bror min og foreldrene mine) dette er i påsken!! Geilo og Jølster til sommeren, har ikke planer om utenlandsreise , skal rett og slett nyte Norge gå lange turer og se historiske plasser:) Endret 28. mars 2014 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 skal jobbe hele påsken så da skjer det ikke stort. Bestillt 3 netter i Kristiansand dyrepark i sommer. Blir vel også en tur til Hunderfossen løpet av sommeren. Foreldrene mine har campingvogn så blir vel en tur dit hvis det blir sol i sommer. eller så har man jo bjørneparken,amadeusparken,hoppeloppeland og litt sånt. Anonymous poster hash: fca61...301
Daraya Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Er vi heldige har vi båten klar i påsken og kan dra på tur, hvis ikke blir de dagene brukt på nettopp det, gjøre den klar. Hater vinter, kunne ikke falt meg inn å forlenge den ved å reise til fjells for å oppleve enda mer snø. I sommer blir det båtferie til Danmark, eventuell også til Sverige, avhengig av været og hvor mye ferie vi har sammen. Barna er 1 og 8 år. Vi bor på Sørlandet slik at ting som Dyreparken kan vi ta utenom høysesongen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 Påsken: første helg drar vi på hytta til mannens søster (hans foreldres hytte opprinnelig, så ham har et sterkt forhold til den). Så skal mannen jobbe de tre hverdagene, mens og ungene skal ha hjemmedager og slappe av med å male på egg ol). Selve påsken skal vi tilbringe i den bittelille hytta vår (23 kvm uten innlagt vann eller vei helt fram) med masse dagsbesøk av venner og familie (passe "barnevennlig" skitur fra parkeringsplassen og bort til oss). Sommeren: mannen og jeg tar tre uker ferie hver. En av ukene overlapper. Da drar vi på noe, men har ikke planlagt ennå, trolig telting i Sverige evt en hopp-på-tur om vi finner noe billig og fristende rett før. I helgen kommer vi til å besøke utvidet familie (tanter, onkler, fettere og kusiner av meg og mannen) og noen venner som bor andre steder. Og noen fjellturer i Rondane og Jotunheimen.Anonymous poster hash: 6681c...08d
Arkana Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 I påsken skal vi være hjemme, og det ser jeg veldig fram til. Vi skal kose oss ute i forhåpentligvis fint vær, kanskje ta en tur på lekeland og så tenker vi en dag på Folkemuseet og generelt bare ha det hyggelig. Til sommerferien har vi leid feriehus i sørøst-England i to uker (og så skal vi ha to uker hjemme). Det gleder vi oss veldig til.
Harlekin Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Påske: Vi skal være hjemme første halvdel av påske og bare ha fri, siste halvdel drar vi på besteforeldrehytten. Sommerferie: Bilferie til Danmark og Tyskland. Vi skal bo på fire forskjellige steder og gleder oss masse!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Påsken: jobber, skal bare være hjemme. Sommer: være hjemme, men planlegger dagsturer til tusenfryd o.l. Er hjemme fordi vi sparer penger til huskjøp. Barnet er tre år.Anonymous poster hash: 21581...44b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå