Gå til innhold

Klarer ikke trene bare for å trene, må ha "konkurranse".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For at jeg skal få inspirasjon til å trene så må jeg har "konkurranse" mot noen for at jeg skal gjennom føre treningen.
Jeg klarer ikke bare dra på et treningsstudio å trene bare for å trene.
Jeg har en "konkurranse" mot min søster nå, hun bor ikke i samme by som meg, så i grunn kan jeg jukse og si at jeg har trent de timene vi har satt opp eller gjort de øvelsene vi har blitt enige om, men det skjer ikke. Jeg går ordentlig inn for å få gjort det vi et blitt enige om å konkurranse innstillingen er på topp å jeg gjør mer enn det vi har blitt enige om for at jeg skal "lede".

Er det noen andre som også har det sånn?

Anonymous poster hash: b33bd...42a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må konkurrere ja, men det er ikke alltid at den jeg konkurrerer mot vet at h*n er med i noen konkurranse. :ler:

Dessuten har jeg lært meg å konkurrere mot meg selv, uten å jukse. :)

Anonymous poster hash: d71a8...d8d
Skrevet

Slik er det i crossfit-økter på crossfit-boxer. Der bruker de alltid klokke på øktene.

AnonymBruker
Skrevet

Sier som Sup. Prøv Crossfit. Har dere amrap, så er det rågøy å prøve å få flest repetisjoner. Det er det som driver meg. Jeg tar meg alltid maks ut på slike treninger. SKAL, VIL og MÅ ha best resultat. Men fører opp resultater for egen del også, så jeg kan kjempe mot meg selv også.

Anonymous poster hash: 0dd16...7bf
Skrevet

Jeg er også litt sånn. Bare at det er hemmelig. Har noen venninner som er veldig flinke - ikke bare til å trene, men til å ta vare på kropp og helse generelt - og jeg prøver å ikke være dårligere enn dem.

Jeg skulle gjerne vært en av dem som klarer å motivere seg bare av langtidsvirkninger. God helse er jo selvfølgelig målet mitt, men i hverdagen klarer jeg ikke helt å se det i akkurat det perspektivet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å la seg engasjere pga andre, så lenge man ikke går rundt og sier "haha jeg er bedre en deg, så æddabædda".

Jeg har en åpen treningsdagbok der jeg fører opp alle mine økter, samtidig som jeg følger andre her også. Så jeg kjemper også en kamp om antall timer trent per måned. Og så synes jeg det er greit med de som legger ut sine Endomondoøkter, slik at jeg kan sammenligne meg med de. Dette gjelder da bare løping.

Whatever rocks your boat.

Anonymous poster hash: 0dd16...7bf
Skrevet

Jeg bruker pulsbelte på spinningen. Pulsen min og andres kommer da opp på en skjerm foran. Jeg har da en liten konkurranse for meg selv hver gang. Vil ikke være noe dårligere enn andre, helst bedre :fnise:

Skrevet

Jeg liker også å konkurrere litt med andre, men når det ikke lar seg gjøre konkurrerer jeg litt mot meg selv. Det går i å minske tiden på distanser og øke i diverse styrkeøvelser. Det motiverer hvert fall meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...