Gå til innhold

dere med greie på hunderaser..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken rase/blanding er mest sannsynlig dette?

Anonymous poster hash: f2a3f...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må legge ut bilde ;)

AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-33769200-1395928499_thumb.p

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare en valp, så det er ikke så godt å si, men det ligner veldig på en amstaff eller staffeblanding. Er det en hund du har møtt i Norge? Hvis den er utenlandsk, så vil jeg tippe amstaff. Det er dog en god del andre, korthårede raser den godt kan være blanding av.

Anonymous poster hash: cee42...70c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan også se ut som en "heldig" shar pei / labrador mix. (med heldig så mener jeg at det ikke ser ut som om den har spist et hvepsebol). Ei venninne av meg hadde en labrador/staff mix som så ut som en amstaff så det trenger jo ikke være en amstaff på bildet selv om jeg heller mest mot det.

Anonymous poster hash: e1dde...e22
AnonymBruker
Skrevet

Kan være "hva som helst", lovlig eller ikke. Uansett er den å regne som ulovlig uten papirer på å bevise det motsatte dessverre, med et slikt utseende kan det få konsekvenser i Norge. Yay for hundeloven.

Anonymous poster hash: 1b87a...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Den er utenlansk, så ikke ulovlig, den må dna testes allikevel før eventuell import til norge, men ble bare litt nysgjerrig. Tenkte mot de ulovlige rasene selv, men ville se hvilke andre muligheter som kunne finnes.

AnonymBruker
Skrevet

Den er utenlansk, så ikke ulovlig, den må dna testes allikevel før eventuell import til norge, men ble bare litt nysgjerrig. Tenkte mot de ulovlige rasene selv, men ville se hvilke andre muligheter som kunne finnes.Anonymous poster hash: f2a3f...d83

Høy sannsynlighet for at denne har innblanding av minst en rase med samme opphav som f.eks Amstaff, så å teste vil ikke gi noen pekepinn på om den er lovlig eller ei da. Om det var så enkelt hadde ikke lovlige blandinger blitt avlivet her til lands.

Gentest en Staff/Pointer, Boxer/Labrador, og den vil jo slå ut negativ.

Anonymous poster hash: 1b87a...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...