AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor er det "flaut" å trene foran samboer eller noen man kjenner på et trenings studio? Jeg klarer rett og slett ikke trene når han er hjemme. Må liksom få unna treningen før han kommer hjem, eller sende han ut mens jeg trener. Jeg holder kun på med hjemme trening fordi jeg har ikke rå til å dra på noe trenings studio. De gangene jeg var på trenings studio så ble jeg "flau" over å trene hvis det var noen jeg kjente der samtidig som meg selv. Hvorfor er det sånn, noen som har tips som hjelper meg ut av denne situasjonen eller hvordan jeg kan få til å trene når samboer er i samme rom? Anonymous poster hash: 63e21...c79
Crobern Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor det er sånn vet jeg ikke, for jeg har det ikke slik selv. Hva er det som er flaut? Hva tenker du? 1
randomnice Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor er det "flaut" å trene foran samboer eller noen man kjenner på et trenings studio? Jeg klarer rett og slett ikke trene når han er hjemme. Må liksom få unna treningen før han kommer hjem, eller sende han ut mens jeg trener. Jeg holder kun på med hjemme trening fordi jeg har ikke rå til å dra på noe trenings studio. De gangene jeg var på trenings studio så ble jeg "flau" over å trene hvis det var noen jeg kjente der samtidig som meg selv. Hvorfor er det sånn, noen som har tips som hjelper meg ut av denne situasjonen eller hvordan jeg kan få til å trene når samboer er i samme rom? Anonymous poster hash: 63e21...c79 jeg har det akkurat som deg, synes rett å slett at jeg selv ser så dum ut, å når jeg selv tenker det, da lurer jeg på hva alle di andre skulle tenke Bare idiotiske tanker.
Crobern Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Guri malla, dere to skulle ha vært med meg på trening.Da hadde dere følt dere som mestere. Jeg gjør ting feil, jeg blir fort sliten, og mange av de øvelsene jeg tar avslører kanskje litt for mye. (Yoga øvelser). Men jeg driter i det. Jeg gjør ihvertfall en innsats.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 jeg har det akkurat som deg, synes rett å slett at jeg selv ser så dum ut, å når jeg selv tenker det, da lurer jeg på hva alle di andre skulle tenke Bare idiotiske tanker. Det er akkurat det jeg også tenker. Skjønner ikke hvor tankene kommer fra, men jeg tenker det likevel. Han selv har ikke så mye peiling, eller holder på med trening selv så han har ikke så mye han skulle sagt. Anonymous poster hash: 28ede...aa9
randomnice Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Det er akkurat det jeg også tenker. Skjønner ikke hvor tankene kommer fra, men jeg tenker det likevel. Han selv har ikke så mye peiling, eller holder på med trening selv så han har ikke så mye han skulle sagt. Anonymous poster hash: 28ede...aa9 Haha nei, vi har bare oss selv og takke! Usikre fjols haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå