Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille, men hva bør en velge?

Har brukt Redken som jeg har kjøpt hos frisøren. Men finnes det noe billigere som er like bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt redken diamond oil en stund nå og de var helt greie men ikke noe jeg ønsker å kjøpe på nytt. Nå har jeg kjøpt uniq one cleansing balm og er faktisk overraskende fornøyd. Jeg har vanskelig hår og hodebunn da; fet hodebunn, flatt hår, veldig glatte og tynne hårstrå som er tørre i tuppene, ergo helt umulig å få fint.

Men den rensebalsamen funket fint, får faktisk et snev av volum og de tørre tuppene ser veldig fine ut.

Var veldig skeptisk da jeg har prøvd Wen, og synes den var ufattelig dårlig.

Skrevet

Om du vil ha billig og bra kan jeg anbefale merket Giovanni som kan kjøpes på Iherb. Du får det også i butikk noen steder i Norge, men da til veldig dyre priser.

Skrevet

Feelunique.com har redken-produkter til nesten halv pris :) har nettopp motatt min første shampoo og balsam fra de. Det hele kom vel på omtrent 240 kr. Bare et tips!

• Liker 1
Skrevet

Som FruHudson sier så har Feelunique mue billigere Redken produkter.

Jeg bytter på å bruke Redken, Kerastase og Purology. Alle merkene fåes hos Feelunique :)

Skrevet

Som FruHudson sier så har Feelunique mue billigere Redken produkter.

Jeg bytter på å bruke Redken, Kerastase og Purology. Alle merkene fåes hos Feelunique :)

Er kerastase og purology bra? Har hatt lyst til å prøve et nytt merke en stund. Tenker å bestille noe nytt, når redken produktene blir tomme:-)

Skrevet

Er kerastase og purology bra? Har hatt lyst til å prøve et nytt merke en stund. Tenker å bestille noe nytt, når redken produktene blir tomme:-)

Ja! Jeg liker begge de to merkene veldig godt :)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Giovanni fra Iherb ;)

Skrevet

Har brukt redken diamond oil en stund nå og de var helt greie men ikke noe jeg ønsker å kjøpe på nytt. Nå har jeg kjøpt uniq one cleansing balm og er faktisk overraskende fornøyd. Jeg har vanskelig hår og hodebunn da; fet hodebunn, flatt hår, veldig glatte og tynne hårstrå som er tørre i tuppene, ergo helt umulig å få fint.

Men den rensebalsamen funket fint, får faktisk et snev av volum og de tørre tuppene ser veldig fine ut.

Var veldig skeptisk da jeg har prøvd Wen, og synes den var ufattelig dårlig.

Sier meg enig. Brukte Diamond Oil i noen måneder og det var helt greie produkter (bruker fortsatt selve oljen til håret), men de pleier jo ikke håret så man vil naturligvis ikke se en veldig stor forskjell.

Har nå hoppet over til Extreme før sommeren.

Skrevet

Kan jeg komme med et forslag litt utenom frisørprodukter? Jeg er veldig glad i å vaske håret hver dag, så derfor byttet jeg til økologiske hårprodukter! Kommer aldri til å bruke "vanlige" shampoer igjen :-)

Urtekram har en serie jeg har blitt veldig glad i. Drøye i bruk og gode i pris!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg bytter mellom Redken, Matrix og Tigi.

Spesielt Matrix kjøper jeg hos Bangerhead, og de har Redken også (akkurat nå med 20% rabatt).

Rask levering, ikke noe tull av noe slag... og de sender med Posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...