Vasa Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Vurderer å bestille, men hva bør en velge? Har brukt Redken som jeg har kjøpt hos frisøren. Men finnes det noe billigere som er like bra?
Lisa-Marie Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Har brukt redken diamond oil en stund nå og de var helt greie men ikke noe jeg ønsker å kjøpe på nytt. Nå har jeg kjøpt uniq one cleansing balm og er faktisk overraskende fornøyd. Jeg har vanskelig hår og hodebunn da; fet hodebunn, flatt hår, veldig glatte og tynne hårstrå som er tørre i tuppene, ergo helt umulig å få fint. Men den rensebalsamen funket fint, får faktisk et snev av volum og de tørre tuppene ser veldig fine ut. Var veldig skeptisk da jeg har prøvd Wen, og synes den var ufattelig dårlig.
Zinnia Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Om du vil ha billig og bra kan jeg anbefale merket Giovanni som kan kjøpes på Iherb. Du får det også i butikk noen steder i Norge, men da til veldig dyre priser.
_Kristina_ Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Bruker også redken som jeg bestiller på https://www.coolshop.com/.. Der er det billigere, fri frakt og kommer frem overraskende fort!
FruHudson Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Feelunique.com har redken-produkter til nesten halv pris har nettopp motatt min første shampoo og balsam fra de. Det hele kom vel på omtrent 240 kr. Bare et tips! 1
pandabear Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Som FruHudson sier så har Feelunique mue billigere Redken produkter. Jeg bytter på å bruke Redken, Kerastase og Purology. Alle merkene fåes hos Feelunique
Lady Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Som FruHudson sier så har Feelunique mue billigere Redken produkter. Jeg bytter på å bruke Redken, Kerastase og Purology. Alle merkene fåes hos Feelunique Er kerastase og purology bra? Har hatt lyst til å prøve et nytt merke en stund. Tenker å bestille noe nytt, når redken produktene blir tomme:-)
pandabear Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Er kerastase og purology bra? Har hatt lyst til å prøve et nytt merke en stund. Tenker å bestille noe nytt, når redken produktene blir tomme:-) Ja! Jeg liker begge de to merkene veldig godt
plix Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Jeg er også veldig fornøyd med Giovanni fra Iherb
kills Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Har brukt redken diamond oil en stund nå og de var helt greie men ikke noe jeg ønsker å kjøpe på nytt. Nå har jeg kjøpt uniq one cleansing balm og er faktisk overraskende fornøyd. Jeg har vanskelig hår og hodebunn da; fet hodebunn, flatt hår, veldig glatte og tynne hårstrå som er tørre i tuppene, ergo helt umulig å få fint. Men den rensebalsamen funket fint, får faktisk et snev av volum og de tørre tuppene ser veldig fine ut. Var veldig skeptisk da jeg har prøvd Wen, og synes den var ufattelig dårlig. Sier meg enig. Brukte Diamond Oil i noen måneder og det var helt greie produkter (bruker fortsatt selve oljen til håret), men de pleier jo ikke håret så man vil naturligvis ikke se en veldig stor forskjell. Har nå hoppet over til Extreme før sommeren.
lemon-aid Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Kan jeg komme med et forslag litt utenom frisørprodukter? Jeg er veldig glad i å vaske håret hver dag, så derfor byttet jeg til økologiske hårprodukter! Kommer aldri til å bruke "vanlige" shampoer igjen :-) Urtekram har en serie jeg har blitt veldig glad i. Drøye i bruk og gode i pris!
Gjest Lille-pus Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Jeg bytter mellom Redken, Matrix og Tigi. Spesielt Matrix kjøper jeg hos Bangerhead, og de har Redken også (akkurat nå med 20% rabatt). Rask levering, ikke noe tull av noe slag... og de sender med Posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå