Gå til innhold

Var det så galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg skrev på en side på Facebook, en gruppe som heter Childfree. Jeg spurte om noen hadde opplevd å bli dumpet fordi de ikke ville ha barn. Ti minutter etterpå ringer min mor og kjefter meg huden full om hvordan jeg kan skrive noe slikt. Var det så galt? Det var jo bare et spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg hadde følgt meg forfulgt av mor. :)

Nei, det høres ikke galt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi det ikke er normalt.

Anonymous poster hash: 5559e...6a6

Skrevet

Kan din mor ser hva du har postet i en lukket gruppe, hvis hun ikke er medlem selv? Eller, den er kanskje ikke lukket?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå tror jeg du har fått en hang up på dette med å være frivillig barnløs TS.

Anonymous poster hash: e5039...38d
  • Liker 3
Gjest Chloe87
Skrevet

Gruppen er dessverre åpen, flere av medlemmene har klaget over det tidligere.

Gjest Chloe87
Skrevet

Kan din mor ser hva du har postet i en lukket gruppe, hvis hun ikke er medlem selv? Eller, den er kanskje ikke lukket?

Ikke lukket.
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg valgte å slette både min far og mor da dette ikke er første gang de henger seg opp i noe. De spionerer på meg via min side, verst er min mor.

Skrevet

Men hvis du har insinuert at du har blitt dumpet fordi du ikke vil ha barn (noe det virker som når man stiller et slikt spørsmål), så er jo det egentlig et ganske utleverende og privat spørsmål? Jeg mener, man diskuterer da ikke mulig årsak til å ha blitt dumpet på en åpen side på Facebook? Kanskje det er derfor din mor reagerte, at hun mente Facebook ikke er stedet for slikt?

Hvis du derimot ikke har blitt dumpet, og det bare var et spørsmål av nyskjerrighet, så vet jeg ikke.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ser ikke noe galt i det.

Skrevet

Syns ikke det var et ille spørsmål. Men sånne ting er grunnen til at jeg ikke er med i den gruppa. Man tør nesten ikke diskutere ting fordi folk på vennelista kan se det. Meld deg inn i BUB på Facebook isteden. Det er en lukka gruppe.

Gjest Chloe87
Skrevet

Syns ikke det var et ille spørsmål. Men sånne ting er grunnen til at jeg ikke er med i den gruppa. Man tør nesten ikke diskutere ting fordi folk på vennelista kan se det. Meld deg inn i BUB på Facebook isteden. Det er en lukka gruppe.

Ja, syntes det er veldig useriøst at en slik gruppe er åpen. Takk, den skal jeg sjekke ut!
Skrevet

Ser ikke noe galt i å stille det spørsmålet.

Gjest Chloe87
Skrevet

Noen her som har hatt foreldre på Facebook og har valgt å slette dem fordi dem blander seg for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...