AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Dere menn, hvor lenge hadde dere orket å ha en relasjon (kun sex) til ei dame, der det var mye drama/konflikt/uenighet? Altså uten følelser.Anonymous poster hash: e2a39...0e0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Er ikke mann, men tror noen blir veeeeldig hekta på drama og konflikter. Anonymous poster hash: ae389...852
Wonders Skrevet 30. mars 2014 #3 Skrevet 30. mars 2014 Veldig kjedelig å ville svare ut i fra overskriften, og så finne at det står at dette kun er til menn... 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #4 Skrevet 30. mars 2014 Veldig kjedelig å ville svare ut i fra overskriften, og så finne at det står at dette kun er til menn... Svar ivei du Anonymous poster hash: e2a39...0e0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #5 Skrevet 30. mars 2014 Bare en seksuell relasjon? Som i prostituert? Nei, det hadde jeg ikke giddet. Særlig ikke når det blir drama at på til. Om hva for øvrig? Hvorvidt han har betalt? Eller betalt nok? Ikke møtt opp til avtalt time? Anonymous poster hash: 88eb3...f99
Wonders Skrevet 30. mars 2014 #6 Skrevet 30. mars 2014 Svar ivei du Anonymous poster hash: e2a39...0e0 mitt svar er toppen 3 måneder. Han vil bruke henne for det han synes hun er verd og aldri forelske seg i henne. Ikke introdusere henne noe særlig eller inkludere henne mye. Kjipt det.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Bare en seksuell relasjon? Som i prostituert? Nei, det hadde jeg ikke giddet. Særlig ikke når det blir drama at på til. Om hva for øvrig? Hvorvidt han har betalt? Eller betalt nok? Ikke møtt opp til avtalt time? Anonymous poster hash: 88eb3...f99 Ha ha ha, morsom du. Tenker kun sex. Det finnes tusenvis av sånne relasjoner. Der kvinnene vil noe mer, mens menn bare vil ha sex. Det jeg da lurer på er om disse mennene fortsatt orker å møte dama, hvis det blir mye konflikter etc.Anonymous poster hash: e2a39...0e0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #8 Skrevet 30. mars 2014 Ha ha ha, morsom du. Tenker kun sex. Det finnes tusenvis av sånne relasjoner. Der kvinnene vil noe mer, mens menn bare vil ha sex. Det jeg da lurer på er om disse mennene fortsatt orker å møte dama, hvis det blir mye konflikter etc.Anonymous poster hash: e2a39...0e0 Om sex'en er verdt det altså Anonymous poster hash: e2a39...0e0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #9 Skrevet 30. mars 2014 Ha ha ha, morsom du. Tenker kun sex. Det finnes tusenvis av sånne relasjoner. Der kvinnene vil noe mer, mens menn bare vil ha sex. Det jeg da lurer på er om disse mennene fortsatt orker å møte dama, hvis det blir mye konflikter etc.Anonymous poster hash: e2a39...0e0 Hvis han bare vil ha sex, får det, og det blir drama så er det nok av kvinner å få friksjonsvarme fra. Så nei, jeg tror ikke det er mange menn som hadde giddet det. Med mindre han enten er så mislykket at han ikke har noe håp om noen annen eller tror seg være så mislykket at han ikke får noe bedre. Men da prater vi ikke bare sex. Anonymous poster hash: 88eb3...f99 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #10 Skrevet 30. mars 2014 Hvis han bare vil ha sex, får det, og det blir drama så er det nok av kvinner å få friksjonsvarme fra. Så nei, jeg tror ikke det er mange menn som hadde giddet det. Med mindre han enten er så mislykket at han ikke har noe håp om noen annen eller tror seg være så mislykket at han ikke får noe bedre. Men da prater vi ikke bare sex. Anonymous poster hash: 88eb3...f99 Nettopp, da fikk jeg poenget mitt oppklart. Også sitter jeg med en go'følelse på at det mest sannsynlig er følelser involvert. Og, nei.... Han er så absolutt ikke håpløs eller mislykka. Mest innesluttet Anonymous poster hash: e2a39...0e0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #11 Skrevet 30. mars 2014 Nettopp, da fikk jeg poenget mitt oppklart. Også sitter jeg med en go'følelse på at det mest sannsynlig er følelser involvert. Og, nei.... Han er så absolutt ikke håpløs eller mislykka. Mest innesluttet Anonymous poster hash: e2a39...0e0 Ok... Men hvis mer enn sex er det du er ute etter, så ville jeg lagt fra meg dramaet ASAP. :-) merkelig vei å gå for å "teste"... Anonymous poster hash: 5f59b...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå