AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #81 Skrevet 31. mars 2014 . Dessuten har hun bare kjent meg et knapt halvår, og prøvde så inderlig å bli kjent med min forlovede - noe som både han og jeg oppfattet som ufint. Han hadde til slutt fått nok av henne, rett og slett. Slikt gjøres ikke på 1-2-3. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Vedkommende ble god venn med meg når jeg hadde det helt for jævlig. Hun hjalp meg ut av et dårlig forhold. Etter dette har hun sett på meg som sin bestevenn. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Disse to sett sammen; Hun hjalp deg ut av et dårlig forhold for et halvt år siden og du skal gifte deg med en annen? Anonymous poster hash: 45511...c86 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #82 Skrevet 31. mars 2014 Jeg tolker det mer som et forsøk fra TS på å underbygge saken sin, hun skriver videre at den her venninnen hjalp henne ut av et vondt forhold, i praksis så er det den her venninnens skyld at TS har det godt nu, og hun fortjener bedre. TS har aldri hatt så god venninne, for det var vel ikke barndomsvenninnen som hun nå vil gjøre sån stas på som fikke henne ut av det her forholdet, og jeg kan tenke meg at når det går til helvete med det her forholdet også, så er det den her venninnen hun springer til for trøst. Jeg forstår poenget ditt, og skal fortelle deg hvorfor hun var så ivrig etter å få meg ut av det forholdet - hun kjente meg knapt og visste ikke at forholdet var såpass dårlig som det var. Etter at hun hjalp meg ut (ved å snakke med eksen og få han til å slå opp), så ville hun absolutt at jeg skulle flytte til henne. Hun var selskapssyk og har ingen andre venner. Jeg ble med en stund, men etterhvert skjønte jeg at her var det noe mer som lå bak. Så jeg tolket det slik at hun ønsket å ha meg for seg selv, siden jeg også gav uttrykk for å være ensom og trenge en venn. Jeg må også presisere at jeg har hjulpet henne i forhold til hennes egen eks, samt meglet mellom henne og en gammel flamme. Så jeg har gjort mer enn nok for henne, og hatt ærlige hensikter! I tillegg hadde jeg observert at dette prøvde hun på med andre venner og kjente - skulle få dem til å flytte inn til henne. Hun blir fort venn med folk, så hvorfor i all verden har hun da ingen venner? Det spørsmålet stiller jeg meg nå i ettertid... Dessuten, hun barndomsvenninnen min er den jeg alltid har gått til for å få trøst, og jeg er den hun snakker med når ting skjærer seg for henne. Så jeg går nok neppe til hun det er snakk om for å få råd. Anonymous poster hash: 04cdd...029
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #83 Skrevet 31. mars 2014 Les innlegget en gang til - der står det at jeg faktisk har prøvd så godt jeg kunne å stille opp for henne også, og er meget takknemlig for den hjelpen jeg har fått. Jeg har hjulpet henne på mange måter - vært der på godt og vondt, hørt på alt hun hadde å si, lånt henne penger når hun trengte det, snakket med hennes slitsomme eks som anklaget meg for å ha prøvd å svindle henne, samt fått henne til å bli venn igjen med en gammel flamme. Men når disse to igjen hadde kranglet og han hadde kuttet henne ut, forklarte hun meg i detalj om hva jeg skulle skrive til han for å få han til å akseptere henne igjen. Hun la ut om påstander som var fjerne fra virkeligheten. Hun mente han var rasistisk mot henne og at det var derfor han kuttet henne ut, mens det i virkeligheten var at han (på lik linje med meg) hadde fått nok av hennes pågående oppførsel. Nettopp. Det går en grense et sted. Jeg må legge til at hun har vært pågående også fysisk - prøvd å ta på han, kile han, osv osv. Jeg reagerte, og det gjorde han og. Dessuten gikk hun hele tiden etter oss og ville være sosial. Når vi var på rommet og skulle ha alenetid, banket hun stadig på fordi hun kjedet seg (enda det var nok av ting å finne på, inne og ute, + andre folk hun kunne fint ha vært sosial med). Og om vi gav tydelig uttrykk om at vi ønsket å være alene, nei da hadde vi plutselig noe imot henne så hun ble sur... Hun er også ekspert i å gå inn i en offer-rolle og få andre til å synes synd på henne. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Dere to var bestevenninner og når du får deg ny type så blir vennskapet kun på dine betingelser. Det er sånn jeg leser deg. Og det er sikkert greit for henne også når hun får roet seg ned, men du virker som den klassiske sjalu damen som så plutselig bare ignorere de som virkelig har hjulpet deg. Og pågående fysisk.... Kan det være at han har gitt henne noen signaler som du ikke har sett, men at han ror seg inn og legger skylden på henne når du æser deg opp?? Jeg mener, hadde vi fått den her venninnens versjon av saken, så er det kanskje historien som blir fortalt. 4
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #84 Skrevet 31. mars 2014 Hun hjalp deg ut av et forhold for et halvt år siden og du planlegger bryllup nå? Mye jeg ikke forstår i denne relasjonen. Godt poeng. TS høres like teit ut som venninnene. Den her fyren er ikke god han heller. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #85 Skrevet 31. mars 2014 Disse to sett sammen; Hun hjalp deg ut av et dårlig forhold for et halvt år siden og du skal gifte deg med en annen? Anonymous poster hash: 45511...c86 Gikk litt fort i svinga ser jeg nå. Et og et halvt år siden skulle det være, ikke et halvt år. Ja jeg kan ha gitt feil signaler til henne, innrømmer det. Men har som sagt prøvd å snakke med henne og gjort forsøk på å bevare vennskapet men da inntar hun forsvarsposisjon og truer med å kutte ut hele vennskapet... Da nytter det ikke å prøve å snakke med henne. Anonymous poster hash: 04cdd...029
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #86 Skrevet 31. mars 2014 Gikk litt fort i svinga ser jeg nå. Et og et halvt år siden skulle det være, ikke et halvt år. Ja jeg kan ha gitt feil signaler til henne, innrømmer det. Men har som sagt prøvd å snakke med henne og gjort forsøk på å bevare vennskapet men da inntar hun forsvarsposisjon og truer med å kutte ut hele vennskapet... Da nytter det ikke å prøve å snakke med henne. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Litt bedre, men fortsatt fort. Anonymous poster hash: 45511...c86
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #87 Skrevet 31. mars 2014 Gikk litt fort i svinga ser jeg nå. Et og et halvt år siden skulle det være, ikke et halvt år. Ja jeg kan ha gitt feil signaler til henne, innrømmer det. Men har som sagt prøvd å snakke med henne og gjort forsøk på å bevare vennskapet men da inntar hun forsvarsposisjon og truer med å kutte ut hele vennskapet... Da nytter det ikke å prøve å snakke med henne. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Du forandrer historie hele tiden.....
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #88 Skrevet 31. mars 2014 Du forandrer historie hele tiden..... Det at jeg har snakket med henne? Det står jo nevnt i flere innlegg... Anonymous poster hash: 04cdd...029
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #89 Skrevet 31. mars 2014 Om hun truet med å kutte ut vennskapet kunne du vel bare latt henne få viljen sin uten noe om og men og uten å forfatte et slikt brev? Det blir litt "Nehei, du dumper ikke meg, det er jeg som dumper deg, så det så!" Anonymous poster hash: e74dd...d85
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #90 Skrevet 31. mars 2014 Det at jeg har snakket med henne? Det står jo nevnt i flere innlegg... Anonymous poster hash: 04cdd...029 Du forandrer hele tiden grunn for hvorfor du er så mye bedre enn henne og hvorfor du vil ditche henne som venninne. Om hun truet med å kutte ut vennskapet kunne du vel bare latt henne få viljen sin uten noe om og men og uten å forfatte et slikt brev? Det blir litt "Nehei, du dumper ikke meg, det er jeg som dumper deg, så det så!" Anonymous poster hash: e74dd...d85 Godt poeng.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #91 Skrevet 31. mars 2014 Litt bedre, men fortsatt fort. Anonymous poster hash: 45511...c86 Har det noe å si, om det går fort? Anonymous poster hash: 04cdd...029 1
Sissan1 Skrevet 31. mars 2014 #92 Skrevet 31. mars 2014 Ta det som lærdom i hvor ulike mennesker kan være, ha et flott bryllup og gå videre i livet du.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #93 Skrevet 31. mars 2014 Du forandrer hele tiden grunn for hvorfor du er så mye bedre enn henne og hvorfor du vil ditche henne som venninne. Godt poeng. Jeg mener på ingen måte at jeg er bedre. Men jeg følte at hun trengte en forklaring på hvorfor ting ble som de ble, så hun slapp å gå og lure. Nettopp fordi jeg bryr meg om henne. Forøvrig så kutta hun ut vennskapet uansett, da jeg nektet å gå inn i en konflikt mellom henne og en annen. Jeg gav henne råd osv, men å skrive til vedkommende det hun ville jeg skulle skrive, bare for å få ham til å akseptere henne igjen - det syns jeg var å gå for langt. Hun kunne fint prøvd å prate med ham selv. Hvorfor skulle han høre på meg, om ikke han ville høre på henne? Anonymous poster hash: 04cdd...029
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #94 Skrevet 31. mars 2014 Jeg mener på ingen måte at jeg er bedre. Men jeg følte at hun trengte en forklaring på hvorfor ting ble som de ble, så hun slapp å gå og lure. Nettopp fordi jeg bryr meg om henne. Forøvrig så kutta hun ut vennskapet uansett, da jeg nektet å gå inn i en konflikt mellom henne og en annen. Jeg gav henne råd osv, men å skrive til vedkommende det hun ville jeg skulle skrive, bare for å få ham til å akseptere henne igjen - det syns jeg var å gå for langt. Hun kunne fint prøvd å prate med ham selv. Hvorfor skulle han høre på meg, om ikke han ville høre på henne? Anonymous poster hash: 04cdd...029 Vel, men hvordan hjalp hun deg ut av det vonde forholdet da???? Var det ved å være mellommann?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #95 Skrevet 31. mars 2014 Vel, men hvordan hjalp hun deg ut av det vonde forholdet da???? Var det ved å være mellommann? Ja. Anonymous poster hash: 04cdd...029
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #96 Skrevet 31. mars 2014 Ja. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Vel, da har du en gjeld å betale, fordi det er den her venninnen du kan takke for at du har funnet deg en forlovede. Glem aldri det. 1
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #97 Skrevet 31. mars 2014 TS er seriøst en sørgelig dårlig venninne. Den her andre damen (som jeg nok tror på har sine issues) bør være glade for å bli kvitt henne. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #98 Skrevet 31. mars 2014 Vel, da har du en gjeld å betale, fordi det er den her venninnen du kan takke for at du har funnet deg en forlovede. Glem aldri det. Faktisk ikke. Han er en venn av min barndomsvenninne (som jeg egentlig ville ha til forlover) og hun gjorde slik at vi fikk kontakt. Men hun her har jo prøvd å gå imellom han og meg også ved å snakke stygt om han til meg, at hun ikke liker hans oppførsel osv. Anonymous poster hash: 04cdd...029
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #99 Skrevet 31. mars 2014 Om hun har kjent deg lenger enn du har vært sammen din forlovede skjønner jeg veldig godt at hun prøver hardt å bli venn med han. Anonymous poster hash: 45511...c86
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2014 #100 Skrevet 31. mars 2014 Faktisk ikke. Han er en venn av min barndomsvenninne (som jeg egentlig ville ha til forlover) og hun gjorde slik at vi fikk kontakt. Men hun her har jo prøvd å gå imellom han og meg også ved å snakke stygt om han til meg, at hun ikke liker hans oppførsel osv. Anonymous poster hash: 04cdd...029 Du misforstod meg: Du hadde antageligvis vært i det fæle forholdet fremdeles hvis det ikke hadde vært for den her venninnen, så det er nok bare for deg å være snill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå