Gå til innhold

Til min misunnelige venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis hun var din beste venninne så fortjener hun vel at du tar opp med henne at du er skuffet og hva du reagerer på, istedenfor å sende henne en lang mail med anklager og si opp vennskapet uten engang å ha snakket med henne? Og sjalu? kanskje hun bare er glad og ivrig på dine vegne? Eller stolt av å være din nærmeste venninne?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnfolk..

Anonymous poster hash: c28ad...a2b
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns ikke det er ok, og jeg skjønner godt at du reagerer på dette ts! Du får vel aldri svar på den mailen, hun er akkurat som en tidligere bestevenninne av meg. Hun skygget unna istedenfor å ta konflikten.

Anonymous poster hash: 06a4a...7b8

TS har ikke akkurat vært lite konfliktsky heller siden hun sender en mail istedet for å ta det over en kaffe.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis hun var din beste venninne så fortjener hun vel at du tar opp med henne at du er skuffet og hva du reagerer på, istedenfor å sende henne en lang mail med anklager og si opp vennskapet uten engang å ha snakket med henne? Og sjalu? kanskje hun bare er glad og ivrig på dine vegne? Eller stolt av å være din nærmeste venninne?

Sånn leser jeg det i hvertfall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn leser jeg det i hvertfall.

Jeg også.

Anonymous poster hash: e74dd...d85

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også.

Enten blir folk beskyldt for å ikke være nok interessert i folks bryllup og unger eller man er ute etter livet til folk...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Damned if you do, damned if you don't.

Enten blir folk beskyldt for å ikke være nok interessert i folks bryllup og unger eller man er ute etter livet til folk...

Gjest Gjest
Skrevet

Damned if you do, damned if you don't.

Ja, uansett så har nok TS blitt uvenner med sin eneste støttespiller når det kommer til bryllupet, for kommer den der e-posten ut så er det nok en hel del som vil begynne å unngå henne.

• Liker 3
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
AnonymBruker
Skrevet

Dette er til alle dere som leser innlegget til TS som at venninnen er glad og ivrig på hennes vegne:

Noen av oss er ikke like tøffe som det dere tydeligvis er. Jeg vet ikke hvordan TS er, men hadde jeg vært i en slik situasjon, hadde jeg rett og slett ikke turt å si ifra.

Eller, jeg hadde sagt i fra på min forsiktige måte for ikke å såre min venninne, men hadde hun ikke tatt hintet og fortsatt, ville jeg ikke turt. Hvorfor ikke? Jo, fordi hun er min venninne og henne vil jeg ikke såre for noe i verden.

Er jeg da uten ryggrad? Kanskje, men jeg vet iallefall at min venninne ikke hadde gjort slik (eks)venninnen til TS holder på med. Hun hadde vært stolt av meg, men hun hadde tenkt seg om og latt meg fortelle alt. Det er ikke kult å fortelle om andres bryllup uten å ha den kommende brudens samtykke.

Tenk dere om, ville dere synes det var ok at deres venninne kontaktet ekser, venninner og alle andre om deres forlovelse når dere selv ønsket å gjøre det?

Anonymous poster hash: da8bd...99b
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er til alle dere som leser innlegget til TS som at venninnen er glad og ivrig på hennes vegne:

Noen av oss er ikke like tøffe som det dere tydeligvis er. Jeg vet ikke hvordan TS er, men hadde jeg vært i en slik situasjon, hadde jeg rett og slett ikke turt å si ifra.

Eller, jeg hadde sagt i fra på min forsiktige måte for ikke å såre min venninne, men hadde hun ikke tatt hintet og fortsatt, ville jeg ikke turt. Hvorfor ikke? Jo, fordi hun er min venninne og henne vil jeg ikke såre for noe i verden.

Er jeg da uten ryggrad? Kanskje, men jeg vet iallefall at min venninne ikke hadde gjort slik (eks)venninnen til TS holder på med. Hun hadde vært stolt av meg, men hun hadde tenkt seg om og latt meg fortelle alt. Det er ikke kult å fortelle om andres bryllup uten å ha den kommende brudens samtykke.

Tenk dere om, ville dere synes det var ok at deres venninne kontaktet ekser, venninner og alle andre om deres forlovelse når dere selv ønsket å gjøre det?

Men en sånn e-post hadde du kunne skrevet henne?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men en sånn e-post hadde du kunne skrevet henne?

Jeg kan ikke se noen steder at TS har sagt at hun har sendt sitt innlegg som mail til venninnen?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan ikke se noen steder at TS har sagt at hun har sendt sitt innlegg som mail til venninnen?

Vel, men det er jo ikke noe vits i å ta det opp med oss.... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, men det er jo ikke noe vits i å ta det opp med oss.... ;)

Hvorfor ikke?

Og hvorfor skal "oss" være enige med deg? Det er sikkert mange som synes innlegget ikke er noe vits å ta opp og det må de bare. Men det er flere som støtter TS

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ikke?

Og hvorfor skal "oss" være enige med deg? Det er sikkert mange som synes innlegget ikke er noe vits å ta opp og det må de bare. Men det er flere som støtter TS

Fordi det får TS til å fremstå som litt barnslig.

Det er da bare for folk å ikke være enig med meg, det er det jo flere av, som du så vakkert forteller.

AnonymBruker
Skrevet

Joda, hun har sendt dette til venninnen.

Meldingen har også blitt sendt til henne selvfølgelig.

(...)

Anonymous poster hash: 04cdd...029

Jeg har enda ikke fått noe svar. Har sendt henne en lang mail, mest mulig saklig, og prøvde å ikke såre henne...

Anonymous poster hash: 04cdd...029

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det får TS til å fremstå som litt barnslig.

Det er da bare for folk å ikke være enig med meg, det er det jo flere av, som du så vakkert forteller.

Selvfølgelig, det var bare måten du beskrev "oss" så omfangsrikt på.

Litt barnslig? Vil du utdype det?

AnonymBruker
Skrevet

Joda, hun har sendt dette til venninnen.

En lang mail der hun prøver å være saklig og ikke å såre venninnen sin. Ikke en ren kopi

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En lang mail der hun prøver å være saklig og ikke å såre venninnen sin. Ikke en ren kopi

Innleggene til TS kan tolkes som begge deler. Den første meldingen tyder på at hun har sendt hovedinnlegget til venninnen, det andre innlegget støtter din teori.

AnonymBruker
Skrevet

Innleggene til TS kan tolkes som begge deler. Den første meldingen tyder på at hun har sendt hovedinnlegget til venninnen, det andre innlegget støtter din teori.

Det kan jeg si meg enig i. Likevel er det andre innlegget som TS forklarer hva hun har sendt. Regner med hun hadde skrevet det samme i innlegg 2 om hun hadde sendt innlegget på epost..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...