Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Marc by Marc Jacobs vesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk den i dag :danse: han ringte 2 minutter før han kom, men heldigvis var jeg hjemme!

Det går dritfort :briller2: Håper du ble fornøyd! Hvilken veske gikk du for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går dritfort :briller2: Håper du ble fornøyd! Hvilken veske gikk du for?

ja, jeg bestilte jo natt til fredag så dette gikk raskt! det ble en Classic Q Percy på meg også :) perfekt størrelse for meg som ikke er så glad i store vesker. er veldig fornøyd hittil altså - tror dette blir en favoritt ;)

Skrevet

ja, jeg bestilte jo natt til fredag så dette gikk raskt! det ble en Classic Q Percy på meg også :) perfekt størrelse for meg som ikke er så glad i store vesker. er veldig fornøyd hittil altså - tror dette blir en favoritt ;)

Ahh, herlig. Brukte min senest i går, og jeg elsker den :)

Skrevet

De er fine vesker og vare lenge. Synes de selges over alt på bedre butikker jeg...

AnonymBruker
Skrevet

ALLE har jo de veskene. Har blitt de nye Friis veskene. Dessverre.

Anonymous poster hash: 15451...607

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ALLE har jo de veskene. Har blitt de nye Friis veskene. Dessverre. Anonymous poster hash: 15451...607

Og med det mener du hva? At folk ikke kan kjøpe vesker av det og det merket fordi det blir "utvannet" eller noe slikt?

Snakk om å bry seg. :P

Anonymous poster hash: 19c62...576

AnonymBruker
Skrevet

Og med det mener du hva? At folk ikke kan kjøpe vesker av det og det merket fordi det blir "utvannet" eller noe slikt?

Snakk om å bry seg. :P

Anonymous poster hash: 19c62...576

Neinei, for all del. Kjøp det man selv har lyst på. De er jo billige, så skjønner at mange kjøper. Men jeg personlig synes det blir veldig kjedelig å eie en veske som hver andre jente i byen her går rundt med. Hønseflokk-Norge.

• Liker 1
Skrevet

Neinei, for all del. Kjøp det man selv har lyst på. De er jo billige, så skjønner at mange kjøper. Men jeg personlig synes det blir veldig kjedelig å eie en veske som hver andre jente i byen her går rundt med. Hønseflokk-Norge.

Billig? Ja ok. Glemmer fra tid til anna det er stor forskjell på definisjonen av billig:-)

AnonymBruker
Skrevet

Billig? Ja ok. Glemmer fra tid til anna det er stor forskjell på definisjonen av billig:-)

De er ikke så kjempe dyre nei. Sammenligner man med andre designermerker er veskene billige. Marc by marc er billig kolleksjonen til Marc Jacobs. En tilfeldig skinnveske fra et ukjent merke koster ofte omtrent det samme. :)

• Liker 2
Skrevet

Sett i sammenheng med resten av veskeverdenen er de kjempebillige, på lik linje med at en Rolex til 50.000,- ligger i et veldig lavt sjikte når det gjelder kvalitetsklokker. Men billig/dyrt er en helt subjektiv mening, og kan ikke akkurat diskuteres.

Forøvrig fatter jeg og begriper ikke all negativiteten mot plagg og tilbehør som er en del av folketrenden, alt handler om hvordan det brukes og kombineres. Liker man ikke noe fordi det er populært, er man ganske sau selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...