Gå til innhold

Hva skulle du EGENTLIG gjort nå når du diskuterer i forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på i hvilken sammenheng folk er i når de er inne på forumet. Ser at mange er svært aktive og tilsynelatende bruker mye tid her. Og bra er det, ellers hadde det vært lite å diskutere! :-)

Men hva skulle du EGENTLIG gjort nå? Er du på jobb? Studere? Hjemme pga fri? Hjemme pga omsorg for barn? Arbeidsledig?

Selv er jeg på nettet nå fordi jeg skulle betale regninger akkurat nå. Men så var dette mer fristende da. I rolige perioder er jeg innom i arbeidstiden også, men får litt dårlig samvittighet av det...

Og av til er det bare tidtrøyte i fritiden.

Så - hvorfor er du her nå?

hilsen

Ambi

:smoke:

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg skal egentlig skrive - jeg har en del ekstrainntekster på det. Men må jo sjekke innom KG, legge en kabal eller to og sjekke mailen...

Blir frustrert over ustrukturert jeg er!

Gjest Theas
Skrevet

Jeg skulle ha levert inn en hovedoppgave ved BI Sandvika! Jeg bli aldri ferdig fordi jeg er på KG hele tida! :P :-( :-(

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle engentlig ha slengt meg i sofaen med en kald pils, men så ble jeg sittende her istedet.

Gjest Tristessa
Skrevet

Lest til eksamen... Skal snart beise bord i stedet...

Skrevet

Sitter mye med KG fra morgenen av. Da kunne jeg enten ha gjort litt husarbeid, eller sovet litt lengre. Kunne også ha gjort endel papirarbeid.

Alt dette får jeg tid til likevel.

Jobber innen forsikring, og har hjemmekontor. Kan gjerne jobbe til kl 22 om kvelden.

Akkurat nå er jeg alene hjemme, og bare koser meg!

Skrevet

Jeg er multitask og gjør som regel en million ting på en gang...

Akkurat nå sitter jeg og hører gjennom musikk som jeg skal brenne på en drømme-cd. Jeg vasker også klær og venter på at NYE EPISODER MED CHARMED kommer nå klokken 2030.

Ellers sitter jeg og snakker i telefonen, tenker på mail jeg skal skrive eller spiser... skulle ønske jeg hadde bærbar og trådløst nett så skulle jeg sett tv samtidig...

Men jeg burde tatt en telefon til en venninne, vasket huset og skiftet på sengen. Massert kjæresten min hadde heller ikke vært av veien... skrevet en jobbsøknad burde også vært prioritert :oops:

Skrevet

Skal bare slappe av i dag, og det å være her inne passer vel godt inn under den kategorien?! Har en oppvask som venter, men det kan den gjøre til i morgen.

Skrevet

Jeg har alltid ting jeg egentlig skulle ha gjort...

Akkurat nå skulle jeg ha vasket og ryddet leiligheten, skrevet eksamensoppgave og skrevet tale til min tilkommende.... I stedet sitter jeg her, hører musikk og spiller Spider Solitaire...

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg skulle egentlig betale noen regninger,men måtte bare innom KG en liten tur..Så ble jeg sittende her da...

Skrevet

Nå? Fordi det bare er dritt på TV på en fredag. Sucks!

:-(

Gjest Starya
Skrevet

Jeg skulle se tv. Og det gjør jeg. *multitasker* :sjarmor:

Skrevet

Jeg har ingenting annet nå jeg egentlig skulle gjøre. Jeg er bare på KG når jeg har tid til overs, aldri når jeg har viktige oppgaver og aldri på jobb.

Gjest gjesta
Skrevet

Akkurat nå skulle jeg vasket klær og ryddet på vaskerommet, men så sitter jeg her da :-?

Er for tiden sykemeldt, men på jobb er jeg aldri på KG. Da blir det kun en kjapp titt på diverse nettaviser.

Skrevet

Ingenting egentlig. :-) Så deilig!

Skrevet

Jeg er arbeidsledig, og har all verdens tid til kg. Nå er jeg alene hjemme, og sitter her fordi det ikke er noe bra på tv. Men sambo kommer snart, og da skrur jeg av maskinen.

Eller kunne jeg brukt tiden på å pakke (skal flytte), men føler jeg er i rute og kan ta det med ro.

Gjest Seleena
Skrevet

Rydda og lest til eksamen...... :cry:

Skrevet
Rydda og lest til eksamen...... :cry:

veldig på den jeg også :(

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg skulle ha dusjet, og ryddet litt her, før vi drar på en dagstur til et sted et par timers kjøring herfra.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg skulle värt i köbenhavn. :-x Men det er jeg ikke. Veldig irriterende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...