AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Etter 4 år sammen har min (eks?) kjæreste bestemt seg for at han vil være singel og "leve livet". Det er alltid de små kranglene som får han til å "ville gå". Men når vi først har det bra med hverandre er alt perfekt. Vi koser oss, han er kjempesnill og kjærlig mot meg. Jeg klarer alltid å "snu" tankene hans om gjøre det slutt når vi ordner opp. Dessverre virker han veldig bestemt denne gangen, og jeg tror nemlig at dette er slutten på forholdet. Han forteller meg at han må finne ut om han virkelig vil være singel. Han vil gå ut og feste, føle seg fri uten forpliktelser. Skal jeg la han gjøre det og se an om han angrer? Eller skal jeg gå min vei? Noen som har vært i samme situasjon? Anonymous poster hash: 9d650...c86
Gjest constance90 Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 La han gå. Finn deg noen som takler småkrangler 1
Gjest Kvinneline Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Huff jeg skjønner dette er vanskelig. Tror du bør avslutte forholdet selv. Det er vanskelig med en stabil fremtid med en slik vinglepetter som stadig vil gå når småkrangling oppstår. Et sterkt forhold overlever store motganger, og i alle fall småkrangling til tider. Avslutt det nå, så unngår du at alt faller sammen i en senere tid.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Snu tankene hans? Herregud prakt eksempelet på en kvinne.. Slutt og hjernevask stakkarn og få deg noen som gir deg motstand istedet.. Dette vil aldri ende godt! Anonymous poster hash: e72af...9f5
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor klamrer du deg fast til noen som vil være singel? 3
melly666 Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Jeg tenker at hvis man krangler hele tiden så er det ikke uten grunn, og jeg ville virkelig vurdert om det var noe jeg kunne leve med eller ikke. Han er på vei ut av forholdet, og hvis dere ikke tar tak i grunnen til kranglene og blir enige om å jobbe med dere selv og forholdet så vil han ha like lyst til å gå neste gang dere krangler. Så hvis det ikke er verdt å jobbe for, ville jeg bare slått opp nå.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Min erfaring er at når man vil slå opp pga. småkrangler, så har terskelen for å føle seg pisslei (i motsetning til normalt lei) blitt lavere, over lang tid med synkende følelser. Forutsatt at man snakker om et rasjonelt menneske som ikke overdriver og dramatiserer i alle aspekter ved livet. Jeg ville nok latt han gå permanent, og ikke la han være "falsk" fri i påvente av at han skal kose seg med andre og kaaanskje komme tilbake. Mest sannsynlig er singellivet så spennende at "det gamle livet" blir grått i forhold. Det bruker å ta en stund etter et brudd før man angrer, og da er det også vanskelig å vite om man angrer fordi man elsker eksen, eller angrer fordi man har mistet noe man hadde. Er det ikke bedre å heller være alene i et forutsigbart følelsesliv enn å aldri vite når neste brudd kommer? Anonymous poster hash: 67dcc...daa
Betasuppe Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Teste å være singel = frikort på byen / Åpent forhold...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor vil du være sammen med noen som ikke vill være sammen med deg? La han gå Anonymous poster hash: da746...a9d
Apehjerne Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ser du skriver ex i parantes og med spørsmålstegn. Innse det heller, han vil ikke være sammen med deg 1
Apehjerne Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Teste å være singel = frikort på byen / Åpent forhold... Teste å være singel er ikke det samme som åpent forhold. Man kan ikke være i åpent forhold og singel samtidig.
Betasuppe Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Teste å være singel er ikke det samme som åpent forhold. Man kan ikke være i åpent forhold og singel samtidig. Hvis man lever som en singel i et forhold så... 1
Apehjerne Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Hvis man lever som en singel i et forhold så... Det er jo ikke det han gjør. Han gjorde det slutt. Ergo, han er singel. Om hsn lever som singel i et forhold har han i dette tilfelle ikke et åpent forhold, da er han utro
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 Etter 4 år sammen har min (eks?) kjæreste bestemt seg for at han vil være singel og "leve livet". Det er alltid de små kranglene som får han til å "ville gå". Men når vi først har det bra med hverandre er alt perfekt. Vi koser oss, han er kjempesnill og kjærlig mot meg. Jeg klarer alltid å "snu" tankene hans om gjøre det slutt når vi ordner opp. Dessverre virker han veldig bestemt denne gangen, og jeg tror nemlig at dette er slutten på forholdet. Han forteller meg at han må finne ut om han virkelig vil være singel. Han vil gå ut og feste, føle seg fri uten forpliktelser. Skal jeg la han gjøre det og se an om han angrer? Eller skal jeg gå min vei? Noen som har vært i samme situasjon? Anonymous poster hash: 9d650...c86 Øhhhhh..... Du overveier faktisk å la han være singel, som innebærer å møte andre jenter,flørt,ligge rundt og så etterhvert angre og savne deg igjen, og da skal du ta han tilbake igjen? Håper jeg misforsto, for hvis du kunne gjort det der så tror jeg at du passer beskrivelsen av det man kaller en "dørmatte". Siden du spør om råd,så vil jeg bare slenge meg på resten av de som har svart og rådet er : Du kan ikke stoppe han fra å være singel, så da har du bare 1 valg (hvis du har noe selvrespekt og litt ryggrad vel og merke); nemlig å gå videre og la han forbli fortid. Anonymous poster hash: a9a9d...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå