AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg skal til Paris i sommer, og kunne tenke meg å kjøpe en eller to chanel vesker. En boy og en classic flap. Selve Boy-vesken må være ny, mens classic flap kan godt være vintage. Jeg forstår det sånn at boy kan være vanskelig å få tak i, men det fins muligheter. Hvordan og hvor? Hvor er de beste vintage-butikkene i paris som selger chanel? Kan jeg ringe chanel i paris direkte og sette meg på venteliste? Jeg er takknemlig for svar Anonymous poster hash: aad7f...b98
troikaen Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Det finnes et drøss av utsalgssteder for Chanel i Paris. 'Hovedbutikken' ligger i Rue Cambon. Butikk er det også i Avenue Montaigne, Rue Saint Honore, det er egen butikk på Lafayette, Bon Marche og Printemps. Ligger sikkert fullstendig liste over utsalgssteder på Chanel.com - kan ikke direktelinke, men velg 'store locator' og så Paris. Da jeg kjøpte min veske i Paris fikk jeg ikke stå på venteliste. Jeg var der i 4 dager, og ringte butikken om morgenen for å spørre om de hadde det jeg ville kjøpe fordi de får inn vesker uregelmessig - de ansatte vet som regel ikke hva de vil ha til salgs i morgen. Når de endelig hadde det jeg ville kjøpe la de den av i 30 min så jeg kunne komme til butikken for å kjøpe den. En venninne av meg ringte nylig en av butikkene i London for å spørre om hun kunne stå på venteliste, hun fikk også nei. Ikke veldig bevandret i vintage-verdenen, men sjekk ut http://www.vintage-paris.com/ de har også fysisk butikk i Paris. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Det finnes et drøss av utsalgssteder for Chanel i Paris. 'Hovedbutikken' ligger i Rue Cambon. Butikk er det også i Avenue Montaigne, Rue Saint Honore, det er egen butikk på Lafayette, Bon Marche og Printemps. Ligger sikkert fullstendig liste over utsalgssteder på Chanel.com - kan ikke direktelinke, men velg 'store locator' og så Paris. Da jeg kjøpte min veske i Paris fikk jeg ikke stå på venteliste. Jeg var der i 4 dager, og ringte butikken om morgenen for å spørre om de hadde det jeg ville kjøpe fordi de får inn vesker uregelmessig - de ansatte vet som regel ikke hva de vil ha til salgs i morgen. Når de endelig hadde det jeg ville kjøpe la de den av i 30 min så jeg kunne komme til butikken for å kjøpe den. En venninne av meg ringte nylig en av butikkene i London for å spørre om hun kunne stå på venteliste, hun fikk også nei. Ikke veldig bevandret i vintage-verdenen, men sjekk ut http://www.vintage-paris.com/ de har også fysisk butikk i Paris. Tusen takk for svar. Jeg håper virkelig jeg får tak i en boy. Kan jeg spørre hvilken veske du kjøpte og hvordan opplevde du servicen i butikken? Jeg hørte at det er veldig dårlig service på enkelte steder. Jeg har allerede sendt epost til vintage-paris:) Anonymous poster hash: aad7f...b98
Gjest Evans Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Husk å fortolle når du kommer hjem! Så du ikke går på en smell slik som hun i side2.no gjorde da hun hadde vært ute å shoppa Chanel veske...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Husk å fortolle når du kommer hjem! Så du ikke går på en smell slik som hun i side2.no gjorde da hun hadde vært ute å shoppa Chanel veske... Jo takk, jeg husker den saken godt Og jeg tar ingen sjanser når det gjelder vesker, så den skal fortolles. Anonymous poster hash: aad7f...b98
Gjest Evans Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jo takk, jeg husker den saken godt Og jeg tar ingen sjanser når det gjelder vesker, så den skal fortolles. Anonymous poster hash: aad7f...b98 Bra
Gjest ashanti Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Det finnes et drøss av utsalgssteder for Chanel i Paris. 'Hovedbutikken' ligger i Rue Cambon. Butikk er det også i Avenue Montaigne, Rue Saint Honore, det er egen butikk på Lafayette, Bon Marche og Printemps. Ligger sikkert fullstendig liste over utsalgssteder på Chanel.com - kan ikke direktelinke, men velg 'store locator' og så Paris. Da jeg kjøpte min veske i Paris fikk jeg ikke stå på venteliste. Jeg var der i 4 dager, og ringte butikken om morgenen for å spørre om de hadde det jeg ville kjøpe fordi de får inn vesker uregelmessig - de ansatte vet som regel ikke hva de vil ha til salgs i morgen. Når de endelig hadde det jeg ville kjøpe la de den av i 30 min så jeg kunne komme til butikken for å kjøpe den. En venninne av meg ringte nylig en av butikkene i London for å spørre om hun kunne stå på venteliste, hun fikk også nei. Ikke veldig bevandret i vintage-verdenen, men sjekk ut http://www.vintage-paris.com/ de har også fysisk butikk i Paris. Hvorfor får man ikke stå på venteliste?
troikaen Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Tusen takk for svar. Jeg håper virkelig jeg får tak i en boy. Kan jeg spørre hvilken veske du kjøpte og hvordan opplevde du servicen i butikken? Jeg hørte at det er veldig dårlig service på enkelte steder. Jeg har allerede sendt epost til vintage-paris:) Anonymous poster hash: aad7f...b98 Jeg kjøpte en maxi. Servicen i butikkene er generelt god - jeg hadde kanskje en noe hyggelige opplevelse i Rue Cambon enn i Avenue Montaigne - men det tror jeg er ganske så hipp som happ. Jeg måtte fremvise pass, de registrerer på en slags måte hva du har kjøpt - visstnok for å unngå at du kjøper 10x av samme vare og deretter selger det videre til en høyere pris. Ta derfor med deg passet ditt. Kjøper du vesken din hos f.eks. Bon Marche kan du få VAT-refund i cash med en gang hvis du ønsker det. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå