Gå til innhold

ICSI; HCG 2 uker etter innsett! Høy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde testedag igår etter ICSI nr.2. Da var det nøyaktig 2 uker siden innsett. Jeg dro til legen og sjekket HCG siden jeg alt hadde fått positive tester.

Jeg fikk nå SMS fra fastlegen, og HCG var på 807!

Er ikke det litt høyt? Satte bare inn 1 egg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OT; Men nå er jeg rimelig sikker på hvem du er på Instagram ;) ;)

Anonymous poster hash: bad40...208

Skrevet

OT; Men nå er jeg rimelig sikker på hvem du er på Instagram ;) ;)

Hehe, jeg har to kontoer. Maleneeides er min personlige, ufrivilligbarnlos er min andre konto :)

AnonymBruker
Skrevet

Ufrivilligbarnlos var den jeg plutselig kom over :) :)

Håper det er et bra tegn da! Med hcg målingen altså! :)

Skrevet

Ufrivilligbarnlos var den jeg plutselig kom over :) :)

Håper det er et bra tegn da! Med hcg målingen altså! :)

Håper virkelig det :)

AnonymBruker
Skrevet

HCG på 807 2 uker etter innsett virker noe høyt ja. Men HCG-niåvene har store normalområder, så du er nok også innenfor dette. Ellers kan høyt HCG-nivå tyde på tvillinger, men det er jo ikke veldig sannsynlig siden du satte inn ett egg.

Hvor lenge ble egget dyrket før det ble satt inn? Det kan jo også spille en rolle vil jeg tro. Jeg hadde innsetting to dager etter uttaket, og nøyaktig 14 dager etter innsetting var mitt HCG-nivå på ca 380. Husk at HCG-nivå dobles på ca to døgn (jeg hadde en doblingstid på ca 36 timer i starten), så når det først øker, skjer økningen ganske raskt. HCG på 807 er dermed ikke så spesielt høyt når du tenker på at det var kanskje var 300-400 to dager tidligere.

Høyt HCG-nivå tidlig i svangerskapet er normalt sett alltid et godt tegn, så jeg ønsker deg lykke til videre. Og gratulerer!

Anonymous poster hash: ea871...a07
Skrevet

Ja, jeg tror det er ganske høyt. Se her: http://www.bobrow.net/kimberly/birth/hcglevels.html

Tvillinger? Egget kan jo ha delt seg :)

Det kan jo selvfølgelig hende det er tvillingen, blir utrolig spennende å se! :)

HCG på 807 2 uker etter innsett virker noe høyt ja. Men HCG-niåvene har store normalområder, så du er nok også innenfor dette. Ellers kan høyt HCG-nivå tyde på tvillinger, men det er jo ikke veldig sannsynlig siden du satte inn ett egg.

Hvor lenge ble egget dyrket før det ble satt inn? Det kan jo også spille en rolle vil jeg tro. Jeg hadde innsetting to dager etter uttaket, og nøyaktig 14 dager etter innsetting var mitt HCG-nivå på ca 380. Husk at HCG-nivå dobles på ca to døgn (jeg hadde en doblingstid på ca 36 timer i starten), så når det først øker, skjer økningen ganske raskt. HCG på 807 er dermed ikke så spesielt høyt når du tenker på at det var kanskje var 300-400 to dager tidligere.

Høyt HCG-nivå tidlig i svangerskapet er normalt sett alltid et godt tegn, så jeg ønsker deg lykke til videre. Og gratulerer!

Anonymous poster hash: ea871...a07

Det kan være tvillinger, selv om sjansene er små :)

Jeg hadde også innsett to dager etter uthenting.

Skal ta ny HCG neste onsdag, så det blir spennende å se hvor høy den er da.

Har det noe å si hvor mange celler det var i egget når det ble satt inn?

Egget var i alle fall 8-cella / 8-delt :)

UL 14 april, gleder meg utrolig mye!

Skrevet

Så spennende! Tenk om det er to :hoppe::klemmer:

Skrevet

Så spennende! Tenk om det er to :hoppe::klemmer:

Skal absolutt ikke klage om det blir to! :rodmer:

Krysser fingrene for at alt går fint til UL, sånn at vi får se minst 1 bankene hjerte :)

Skrevet

Skal absolutt ikke klage om det blir to! :rodmer:

Krysser fingrene for at alt går fint til UL, sånn at vi får se minst 1 bankene hjerte :)

Håper alt er fint :strix:
Skrevet

Håper alt er fint :strix:

Tusen takk :hjerte: Krysser fingrene for det!

Skrevet

oj så spennende :D Lykke til på Ul :D :D :D Og gratulerer :D

Skrevet

oj så spennende :D Lykke til på Ul :D :D :D Og gratulerer :D

Tusen hjertelig takk :strix:

Skrevet

Er jo bare en liten uke til UL! Jeg kjenner jeg er utålmodig :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...