AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Er det noen som har noen bra historier fra tinder ? Jeg skal på date med en jeg har snakket veldig mye med der. Litt usikker på om han bare treffer meg for en hookup eller om han faktisk er intessert! Den appen lastet jeg egentlig bare ned på gøy! Og tenker jo som så at den er skikkelig overfladisk! Men er det noen som har funnet seg noen der inne? eller har noen morsomme historier å dele ?Anonymous poster hash: acad4...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Jeg traff en mann på Tinder engang, som virket veldig kjekk utifrå bildene, og hvordan han oppførte seg. MEN når jeg traff han i " real life " var han ikke noe særlig. Tror man pynter mye på sannheten på den appen! Anonymous poster hash: acad4...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Er det noen som har noen bra historier fra tinder ? Jeg skal på date med en jeg har snakket veldig mye med der. Litt usikker på om han bare treffer meg for en hookup eller om han faktisk er intessert! Den appen lastet jeg egentlig bare ned på gøy! Og tenker jo som så at den er skikkelig overfladisk! Men er det noen som har funnet seg noen der inne? eller har noen morsomme historier å dele ? Anonymous poster hash: acad4...d1a "We hooked up" betyr ikke et ONS, bare så du vet det . Det brukes på engelsk også for "Vi fant tonen" eller bare "Vi hang sammen". Anonymous poster hash: 68291...91a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 "We hooked up" betyr ikke et ONS, bare så du vet det . Det brukes på engelsk også for "Vi fant tonen" eller bare "Vi hang sammen". Anonymous poster hash: 68291...91a Det betyr faktisk at man har rota med noen. Anonymous poster hash: a1c03...127 3
Sylvari Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 "We hooked up" betyr ikke et ONS, bare så du vet det . Det brukes på engelsk også for "Vi fant tonen" eller bare "Vi hang sammen". Anonymous poster hash: 68291...91a Betyr at man enten er klina eller gått hele veien. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå