AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg byttet nylig fra dnb til SMN, fikk kortet i posten igår og det står at jeg må logge inn på nettbanken for kode,men jeg har ikke nettbank enda så forventer at det kommer i eget brev ellernoe. Men spørsmålet mitt er, når skal jeg oppgi det nye kontonummeret mitt til NAV, når vil pengene mine overføres til nye banken og kommer det til å ta tid før jeg får penger av de igjen da? Ting tar jo ofte sånn tid der.. Anonymous poster hash: 6ebe5...ab0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Naturligvis må du selv oppgi nytt kontonr til arbeidsgiver (i ditt tilfelle NAV). Husk også å endre kontonr hos skatteetaten, slik at evt skattepenger kommer til rett konto, samt hos HELFO, slik at evt for mye innbetalt idt frikort kommer på rett konto.Anonymous poster hash: 00a88...77f
Anugita Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Banken har som regel de skjemaene som trengs, og fixer hele jobben for deg også hvis du spør de
Pusemamma Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Du går inn på din side på NAV og endrer opplysningene der.
Gjest RompeRusk Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Klarer du ikke å bruke den gamle kodebrikken? Jeg byttet nettopp bank, og bruker fortsatt den gamle kodebrikken Ellers så byttet jeg kontonr når jeg hadde fått kort og kode
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Du går inn på din side på NAV og endrer opplysningene der. Å, går det an? Skal sjekkes ut, takk! Klarer du ikke å bruke den gamle kodebrikken? Jeg byttet nettopp bank, og bruker fortsatt den gamle kodebrikken Ellers så byttet jeg kontonr når jeg hadde fått kort og kode Det har jeg faktisk ikke prøvd, tenkte ikke det gikk an, jeg. Anonymous poster hash: 6ebe5...ab0
Gjest RompeRusk Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Å, går det an? Skal sjekkes ut, takk! Det har jeg faktisk ikke prøvd, tenkte ikke det gikk an, jeg. Anonymous poster hash: 6ebe5...ab0 Bruker fortsatt min første kodebrikke (nordea), og i mellomtiden har jeg vært innom både DnB og sparebanken vanligvis kan man velge mellom nordea-kodebrikke, eller DnB-kodebrikke 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Bruker fortsatt min første kodebrikke (nordea), og i mellomtiden har jeg vært innom både DnB og sparebanken vanligvis kan man velge mellom nordea-kodebrikke, eller DnB-kodebrikke Åh, det virket! Perfekt, nå må jeg bare få overført penger osv. Tuuusen takk! Anonymous poster hash: 6ebe5...ab0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå