Gå til innhold

Pus uten navn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå en pus som jeg har hatt i kanskje 12 år eller noe rundt. Jeg har aldri gitt den noe navn, er det rart?

Anonymous poster hash: 4fefc...86d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, ikke rart, men du bør kalle den for noe annet enn pus eller pssspsssspsssss! Da forbinder hun ikke disse lydene med mat og kos, slik at hun forblir uinteressert i fremmede, i tilfelle hun støter på det slaget som helst aldri bør få tak i katter. - Et generelt råd, men er dyret tolv år gammelt er det toget gått...

Endret av Kamikatze
Skrevet

Mja, jeg vil si det er litt spesielt. Men det er vel ikke helt uvanlig, ble fortalt hos veterinæren at de hadde mange katter som var registrert som Pus *Etternavn*. Mine har hatt et par navn underveis før vi har funnet det riktige, men de har alltid hatt et navn.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva har du sagt/ropt når du har lokket på pusen din i disse 12 årene da?

- for spør du pusen så vil nok pusen med rette mene at det er det du roper når du kaller på pus som er det navnet du har satt på ham/henne.

(- hvorfor sier du 'den' og ikke 'han' eller 'hun'?)

• Liker 2
Gjest Evans
Skrevet

Det er jo veldig mange pusekatter som ikke heter noe annet enn pus. Men bruker du ikke ordet pus engang om katten, men kaller den "det" eller "den" er det kanskje litt rart.

Skrevet (endret)

Det som er rart er at du refererer til "den" som "pus" og ikke "katt", når det først skal være... dårlig trolling! :fnise:

Endret av Pringle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...