AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Kjøper du merkeklær for at det er bedre kvalitet? http://www.vg.no/forbruker/foreldre-og-barn/merkeklaer-gikk-rett-i-vasken/a/10138451/ Se også på TV2 hjelper deg og Godmorgen Norge i dag Anonymous poster hash: 783ba...901
Nordis Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kjøper ikke merkeklær til barna før de evt blir så store at de "krever" dette selv. Da får de noen merkeplagg som tydeligvis er veldig viktige å ha. Men har kjøpt mye på HM til barna når de har vært små. Synes ikke merkeklærne til barna har betydelig bedre kvalitet, nei (med noen unntak). Så det er ikke en god grunn til å kjøpe dette. Kvaliteten står i hvertfall ikke i forhold til prisen. Noe annet er til meg selv. Her kan jeg nok kjøpe noe mer merkeklær. Jeg sliter ikke på klærne slik barna gjør, og ikke vokser jeg heller. Så derfor har jeg plaggene lenger.
Maximillian Cohen Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Slike tester har liten eller ingen verdi når konklusjonen ikke henger sammen med testkriteriene. Det ender stort sett opp med å bli mer villedende enn veiledende. ...og nei, dette betyr ikke at jeg kun sverger til overprisede merkeklær. Endret 27. mars 2014 av Maximillian Cohen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå