AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Jeg trener 5 ganger i uken, og målet er delvis å gå ned i vekt. Er normalvektig å trent men har 2-3 kilo til å bli kvitt. Jeg har trent to høypulstimer å en Yoga time hittil denne uken. Kostholdet mitt er sunt å jeg spiste ikke akkurat noe annerledes i går. Så var ufattelig deprimerende å se 1,5 kg økning i dag! Hva kan det komme av? Vet man må være tålmodig men må innrømme at jeg mistet litt motivasjon Jeg er ganske støl, men ser ikke på det som en grunn? Noen som har litt motivasjon å slenge min vei sånn at jeg ikke føler meg helt "mislykket".Anonymous poster hash: 1527a...2c8
Gjest tuppesjura Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Kroppen kan holde på væske om du har trent ganske hardt. Gi det en dag eller 2, så skal du se at vekta snur.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Jeg trener 5 ganger i uken, og målet er delvis å gå ned i vekt. Er normalvektig å trent men har 2-3 kilo til å bli kvitt. Jeg har trent to høypulstimer å en Yoga time hittil denne uken. Kostholdet mitt er sunt å jeg spiste ikke akkurat noe annerledes i går. Så var ufattelig deprimerende å se 1,5 kg økning i dag! Hva kan det komme av? Vet man må være tålmodig men må innrømme at jeg mistet litt motivasjon Jeg er ganske støl, men ser ikke på det som en grunn? Noen som har litt motivasjon å slenge min vei sånn at jeg ikke føler meg helt "mislykket".Anonymous poster hash: 1527a...2c8 Hva med å droppe å veie seg? Jeg har vært avhengig av å veie meg lenge, men så innså jeg at jeg bare måtte slutte. Og begynte å trene for gledens skyld. Og jeg gikk ned mer, og følte meg mye bedre (har ikke veid, men kjenner at klærne er mye løsere og det syns godt…) Så hva med å prøve å gjøre det for gledens skyld en periode? Og se hva som skjer? Tro meg, vet det er vanskelig, men jeg har aldri vært så fornøyd. Og husk at du kan bli mindre i cm uten at det vises på vekta Lykke til Anonymous poster hash: f5ebc...864 1
Pinkee Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Kanskje du har lagt på deg litt muskler? Har du da litt vann i kroppen i tillegg, ja, så vises det fort på vekten. Hvis du skal trene og slanke deg, så bruk målebånd i tillegg til vekt, så ser du om du minker i omkrets, selv om du kanskje ikke går ned i vekt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Har du akkurat startet å trene? Da går du alltid opp litt i vekt. Det er helt normalt. Anonymous poster hash: 19ad9...0d5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Mensen på vei?Anonymous poster hash: 694d9...f79
Kira-delta Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Mener du at du har gått opp 1,5kg på en dag? Og du er jammen streng mot deg selv som mener du er mislykket bare pga en skarve kilo.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 TS her Ingen menstruasjon på vei. Har trent jevnlig i 6 år så er ikke noe jeg nettopp har begynt på. Å mener ikke direkte at jeg er mislykket. Men man blir veldig skuffet hvis man jobber hardt mot et mål så får du et slag i trynet som du virkelig ikke så komme. Jeg veide 1.5 kg mindre i går enn i dag. Å skjønner ikke hvorfor. Å jeg forstår at det umulig kan være fett, men fortsatt deprimerende. Men må prøve målebånd for er hektet på vekten. Jeg veier meg ofte, og er absolutt en dårlig vane. Jeg skal prøve å gi det 1-2 dager å håpe det bare er væske Anonymous poster hash: 1527a...2c8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 1,5 kg på en dag er 99% vann og tarmfyll.Anonymous poster hash: f371f...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå