Gå til innhold

Russenavn!

chrros

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen. Jeg er russ i år, og jeg trenger VIRKELIG hjelp til å velge russenavn.

Jeg er den eneste som skal være russ i klassen min, så klassen ville ikke delta i avstemning. Og jeg sliter!

Noen forslag?

Her er noen stikkord, og noen ting jeg ønsker å ha med i navnet! Helst litt kort navn da, for er ikke så mye margin å gå på.

Jeg drikker alltid tequila.
Jeg er en raser på å bruke dette såkalte duckface't på biler. SELFIES <3

Jeg tar'n i rævva som folk sier. Altså, I do anal. Og dette er noe jeg snakker ofte om på fylla, så noen foreslo Anal Fabet. Men forsto ikke HELT meningen med dette.

Den morsomme historien er når jeg og kjæresten min hadde sex i fylla. På et sjøfly, som sto GODT plassert på land. Dette fikk ALLE vennene mine høre om. Litt flaut, men mest gøy. Jeg blir aldri flau. Kanskje Shameless ville vært et flott naavn, heh.

MEN!! Noen foreslo FLYin' high! Men det er ikke no KULT. Så hjelp trengs!Og det haster, russedåp den 11 april. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tila Tequila, Sky High, Lana (siden det blir anal baklengs)..
Men personlig likte jeg best Shameless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen. Jeg er russ i år, og jeg trenger VIRKELIG hjelp til å velge russenavn.

Jeg er den eneste som skal være russ i klassen min, så klassen ville ikke delta i avstemning. Og jeg sliter!

Noen forslag?

Her er noen stikkord, og noen ting jeg ønsker å ha med i navnet! Helst litt kort navn da, for er ikke så mye margin å gå på.

Jeg drikker alltid tequila.

Jeg er en raser på å bruke dette såkalte duckface't på biler. SELFIES <3

Jeg tar'n i rævva som folk sier. Altså, I do anal. Og dette er noe jeg snakker ofte om på fylla, så noen foreslo Anal Fabet. Men forsto ikke HELT meningen med dette.

Den morsomme historien er når jeg og kjæresten min hadde sex i fylla. På et sjøfly, som sto GODT plassert på land. Dette fikk ALLE vennene mine høre om. Litt flaut, men mest gøy. Jeg blir aldri flau. Kanskje Shameless ville vært et flott naavn, heh.

MEN!! Noen foreslo FLYin' high! Men det er ikke no KULT. Så hjelp trengs!Og det haster, russedåp den 11 april. :vin:

Tequeen

dolly (duckface)

Likte shameless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...