Gå til innhold

Føler meg så lurt, noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For tre måneder siden ble det slutt mellom meg og kjæresten. Vi gikk fra hverandre som "venner". Altså at vi ikke var sure på hverandre, men at vi heller ikke kom til å ha noe særlig kontakt. Grunnen til at det tok slutt, var at vi kranglet mye på slutten. Det var han som sa at det ikke fungerte lenger. Gjennom hele forholdet har han sagt hver dag, flere ganger om dagen hvor glad han er i meg og hvor mye han elsket meg. Han har gjort mye for meg som viste at jeg betydde mye for han, og han sa at han fortsatt hadde følelser for meg etter det tok slutt.

Da det først ble slutt ble jeg lei meg og sa en del ting jeg ikke mente. Etter noen dager sa jeg at jeg var enig, og jeg begynte å leve livet videre selvom jeg har savnet han hele tiden. Jeg har snakket med han to ganger på tlf etter det ble slutt.

Jeg har nok gitt ett inntrykk av at jeg har det veldig bra uten han også. Han har også gitt ett inntrykk av at han har det fantastisk uten meg, og åpenlyst på facebook skrevet hvor deilige andre damer er og prøvd seg på de fleste han har på vennelista på facebook. Det har stukket selvfølgelig, hvertfall når han begynte sånn etter en uke, men jeg kunne jo ikke gjøre noe med det. Han utdyper også at han har "fått seg noe" i helgen osv. Da vi var sammen var han stikk motsatt, har aldri sett den siden av han før. Han virker som en 16 åring i puberteten, og jeg blir faktisk flau over måten han holder på.

Jeg skulle ringe han og spørre om jeg kunne hente noen ting hos han for noen uker siden, og da var han kald og direkte krass mot meg. Det virket som jeg var hans verste fiende og at han mislikte meg sterkt. Det skjønte jeg ingenting av. Han dumpa meg og er sint på meg? Jeg var blid og hyggelig mot han og har igrunn ikke noe imot han.

Jeg lurer utrolig mye på hva jeg har gjort som får han til å hate meg. Føler meg lurt fordi det virker som forholdet vi hadde ikke betydde noen ting for han. Jeg har ikke sagt et vondt ord om han til noen, og egentlig ikke snakket så mye om han til felles venner. Jeg sendte en melding på facebook for noen dager siden hvor jeg skrev unnskyld hvis jeg har sagt noe galt og at jeg fortsatt bryr meg om han. Fikk ikke noe svar.

Har funnet ut at jeg ikke vil ha noe mer med han å gjøre, han har virkelig vært en drittsekk etter bruddet. Men sitter selvfølgelig her og føler meg lurt. At jeg har brukt to år av livet mitt på å bo sammen med en person som hele tiden har sagt han elsker meg og vist meg det på mange måter, og at han nå føler et hat ovenfor meg. Virker som han prøver å få meg til å føle meg som noe dritt.

Noen som har opplevd det samme eller kan fortelle meg hvordan det har blitt sånn?

Anonymous poster hash: b00fc...660
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tre måneder siden ble det slutt mellom meg og kjæresten. Vi gikk fra hverandre som "venner". Altså at vi ikke var sure på hverandre, men at vi heller ikke kom til å ha noe særlig kontakt. Grunnen til at det tok slutt, var at vi kranglet mye på slutten. Det var han som sa at det ikke fungerte lenger. Gjennom hele forholdet har han sagt hver dag, flere ganger om dagen hvor glad han er i meg og hvor mye han elsket meg. Han har gjort mye for meg som viste at jeg betydde mye for han, og han sa at han fortsatt hadde følelser for meg etter det tok slutt.

Da det først ble slutt ble jeg lei meg og sa en del ting jeg ikke mente. Etter noen dager sa jeg at jeg var enig, og jeg begynte å leve livet videre selvom jeg har savnet han hele tiden. Jeg har snakket med han to ganger på tlf etter det ble slutt.

Jeg har nok gitt ett inntrykk av at jeg har det veldig bra uten han også. Han har også gitt ett inntrykk av at han har det fantastisk uten meg, og åpenlyst på facebook skrevet hvor deilige andre damer er og prøvd seg på de fleste han har på vennelista på facebook. Det har stukket selvfølgelig, hvertfall når han begynte sånn etter en uke, men jeg kunne jo ikke gjøre noe med det. Han utdyper også at han har "fått seg noe" i helgen osv. Da vi var sammen var han stikk motsatt, har aldri sett den siden av han før. Han virker som en 16 åring i puberteten, og jeg blir faktisk flau over måten han holder på.

Jeg skulle ringe han og spørre om jeg kunne hente noen ting hos han for noen uker siden, og da var han kald og direkte krass mot meg. Det virket som jeg var hans verste fiende og at han mislikte meg sterkt. Det skjønte jeg ingenting av. Han dumpa meg og er sint på meg? Jeg var blid og hyggelig mot han og har igrunn ikke noe imot han.

Jeg lurer utrolig mye på hva jeg har gjort som får han til å hate meg. Føler meg lurt fordi det virker som forholdet vi hadde ikke betydde noen ting for han. Jeg har ikke sagt et vondt ord om han til noen, og egentlig ikke snakket så mye om han til felles venner. Jeg sendte en melding på facebook for noen dager siden hvor jeg skrev unnskyld hvis jeg har sagt noe galt og at jeg fortsatt bryr meg om han. Fikk ikke noe svar.

Har funnet ut at jeg ikke vil ha noe mer med han å gjøre, han har virkelig vært en drittsekk etter bruddet. Men sitter selvfølgelig her og føler meg lurt. At jeg har brukt to år av livet mitt på å bo sammen med en person som hele tiden har sagt han elsker meg og vist meg det på mange måter, og at han nå føler et hat ovenfor meg. Virker som han prøver å få meg til å føle meg som noe dritt.

Noen som har opplevd det samme eller kan fortelle meg hvordan det har blitt sånn?

Anonymous poster hash: b00fc...660

Opplevd noe lignende, samboeren min gjennom 4 år gjorde det slutt med meg for 2 mnd siden, å fant en ny to uker etterpå. Hun å oppførte seg jævlig kaldt å behandlet meg som dritt..

Det eg tror kan være tilfellet her er at han enten treffer en ny jente å vil distansere seg fra deg, eller at han fortsatt har følelser for deg å kanskje angrer..

Gjest busterox
Skrevet

Jeg har faktisk opplevd noe nesten helt likt. Jeg og eksen min hadde et fantastisk forhold, hadde vel vært sammen i 1,5 år da og alt var helt fint. Men så måtte han flytte bort pga skole, og jeg har skole og jobb her så da måtte det bli avstandsforhold og det ville ikke han. Det forstod jeg jo, det var kjipt men vi gjorde det slutt på en veldig fin måte, vi skulle fortsette å holde kontakten og være venner.

Jeg begynte å være med en kompis rett etterpå, men vi gjorde ingenting, bare spillte dataspill og så på serier. Han reiste dit han skulle og var med venner der (han har bodd der før). Men han var ikke med noen jenter (sa han).

Etter 2-3 uker pratet vi fortsatt, men en tirsdag sa han at han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre. Han blokka meg fra facebook og slettet meg alle andre steder, var kjempesint på meg, og jeg hadde ikke gjort noe galt. Jeg "broadcasta" ikke akkurat at jeg var med andre gutter, hadde ingen grunn for å gjøre han sjalu eller noe. Men han derimot, selv 1 år etterpå, holder han på å sender snaps til mine nærmeste venner som feks "romantisk middag med jenta mi" osv, når jeg vet at han verken har kjæreste eller holder på med noen.

Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor han så brått sluttet kontakten. Har funnet ut i ettertid at han var utro mot meg flere ganger og mange måneder i forholdet, men hvorfor han brøt kontakten, det vet jeg ikke.. Ikke at jeg har noe behov for å snakke med han. Men det er ekstremt merkelig hvordan gutter bare klarer å droppe kontakten, just like that liksom

AnonymBruker
Skrevet

Fordi at mannfolk er barnslige, de klarer ikke å takle sånt på en normal måte. Deres måte å takle et brudd på er å drikke med kompiser og å ha ONS, og selvfølgelig prøve å gjøre eksen sjalu da. Og noen er veldig flink til å finne seg rebound-forhold kort tid etter.

Jeg synes det er rart denne rebound-jenta finner seg i det, men jeg tror de lyver mye, at det er leeenge siden de var i forhold osv.

Drar ikke alle under en kam her altså, men har bare opplevd det et par ganger selv. Ser jo hvordan de fleste, nysingle mannfolk holder på. Er sikkert noen damer også, ja :fnise:

Anonymous poster hash: db23a...5b0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Endret av Cal09m16je1g
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var veldig kald mot eksen min rett og slett fordi at han var skikkelig slem mot meg under hele forholdet og ikke forsto det selv. Til slutt ga jeg opp å forklare. Jeg kjenner ikke deg, men det samme kan jo gjelde deg. Det behøver ikke alltid å være mannens feil..

Anonymous poster hash: 49a03...f1b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...