Gå til innhold

Når andre sier du ikke skal ta kontakt, men du vil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr noen måneder, men kontakten har nå dabbet litt av. Har ikke hørt fra han på noen uker, og hører da fra venninner at han ikke er verdt det og at jeg ikke skal gi han en lyd. Det skal sies at jeg ikke har sendt han noen melding heller på disse ukene.

Men jeg vet jo at det virker som han ikke er interessert, men samtidig kan jeg ikke være sikker, fordi det kan jo være at han ikke har gitt lyd fra seg nettopp fordi han ikke har hørt fra meg (ønsketenkning, i know :P) men har brent meg på det tidligere..

Så hva skal man egentlig gjøre, når man har lyst til å sende melding, men alle fråråder deg det? Litt usikker her jeg sitter :)

Anonymous poster hash: bfdb3...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om en gutt er interessert tar han kontakt. Han har hatt lang nok tid på seg å sende en liten meld bare. Ingen har så dårlig tid

Skrevet

Har du lyst til å ta kontakt så gjør det. Bare prøv å holde forventninger til et minimum?

• Liker 5
Skrevet

Han er ikke interessert

Skrevet

Send en melding og få klar beskjed. Kan jo hende han er beskjeden og trudde at du ikke var interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Lytt til dine venninner

Anonymous poster hash: 8c40f...176
Skrevet

Da tar du en beslutning! Sånn er det i livet. Man spør andre om råd, og så tar man sin egen beslutning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...