Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.

Har vært sammen med en flott jente nå i ca. 1 år, vi er samboere og forholdet er meget fint..

Men, vi har aldri hatt samleie i edru tilstand. Kun på fylla eller når vi har noe alkohol innabords, jeg har prøvd og ta iniativ flere ganger, men er alltid en eller annen grunn til at hun ikke vil.

Så derfor spurte jeg henne her forleden om hvorfor hun ikke vil, og da svarte hun at hun ikke tørr. Dette svarte hun på dog i fylla..

Hun har vært sånn fra dag 1.

Hva gjør jeg? Hva kan grunnen være?

Frustrert...

Anonymous poster hash: c6758...b7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere bør prate om det, edru i første omgang.

Uten en samtale kan ingen vite hva du skal gjøre.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Signerer rådet om å snakke sammen i edru tilstand.

Vi andre kan bare spekulere og gjette uten at vi vet noe for sikkert.... annet enn at dere har en rimelig høy utgiftspost kalt 'alkohol', eller ikke 'har dere' noe særlig mer enn i helgene.

Som samboere i ett år og med behov for å 'være på druen' hver gang man har seg... juhu !

• Liker 1
Gjest Blåmeis
Skrevet (endret)

Prøv å ligge og stryke litt på hverandre i senga uten at det skal gå noe sted. Bare ta det fra steg 1 på nytt igjen.Blås i at dere har vært samboere lenge.Til slutt må man bare hoppe i det!

Endret av Emilieivy
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

ikke sundt

prøv å snakk med henne i edru tilstand. ikke få det til å bli noe "press" på henne. å om dere må ligge å bare snakke, stryke på hverandre i en uke eller to så ta tiden til hjelp :) å ikke minst, vis forståelse! :)

Anonymous poster hash: af902...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...