Gå til innhold

Kjærestens forlover...

Anbefalte innlegg

Gjest Madley
Skrevet

Min kjæreste har valft sin kjære søster som forlover! Hun er bare tjue år og kjenner ingen av hennes venner.

Vi har såvidt diskutert utdrikningslag men hun virket ikke overivirg.

Derfor lurte jeg på om det ville være teit at jeg ordnet det??

Jeg snakket litt med svigermor om det i går og hun tente på ideen.

Jeg har tenkt litt på dette en stund og har funnet ut følgende:

Kæresten min liker fart og spenning.

Derfor hadde det vært gøy å leie en sånn båt med Stor motor og plass til tolv stykker på sånne små seter. (skjønner dere hva jeg mener??plastbåt med flat bunn)

Kjøre ut til ei øy i bodøs "skjærgård og ha en deilig piknik. Deretter dra inn til byen igjen på ei tatoveringssjappe. For jeg vet at hun har lyst på ny tatoverng og det tenkte jeg hun skulle få som gave av meg.

Som en avsluttning på dagen drar vi til Kjerringøy, et lite handlessted utenfor Bodø, der vi overnatter i lavvo og har det morsomt sammen. Hun liker ikke å drikke mye alkhol og det vvil passse fint med at vi blander ungt og gammelt av venner og tanter og søskenbarn.

Har lurt litt på om det ble teit at jeg ble med??

Hun har sagt at dersom det ble arragert noe utdrikkningslag så ville hun at jeg skulle være med, så da er det vel greit at jeg planlegger det også da? Håper bare at forloveren ikke føler seg tråkket på...

Tanker??

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Høres supert ut! :-)

Kjenner noen som har vært på sånn båttur(vet ikke hva denne type båt heter, men jeg skjeønte hva du mente), og det var visst kjempegøy. Kjerringøy er superkoselig, så dette hørtes helt topp ut.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en genial ide, og vil hun at du skal være med på utdrikkningslag så bli med. Om forloveren føler seg tråkka på blir i så fall forlovers problem da hun ikke virker innstilt på ordne et utdrikkningslag.

Og når det gjelder gaven så hadde jeg blitt kjempe glad for noe sånt (har 2 stk selv), og det blir nok din kjære også tatt i betraktning av at hun ønsker seg det.

Skrevet

Syntes det hørtes kjempekoselig ut. Mener at en skal ta hensyn til hva personen selv ønsker når en planlegger utdrikningslag så om kjæresten din ønsker seg tatovering, deg med og ikke alkohol så gir du henne det! :) Hun blir sikkert kjempeglad!

Hvis du forteller forloveren hennes hva du har planlagt så kanskje hun får litt mer lyst til å bidra. Ikke sikkert hun tør å sette i gang og planlegge noe så stort alene.

Skrevet

Go for it - dette blir en uforglemmelig dag for henne :-)

Skrevet

Høres supert ut. Har vært på sånn "båtting" selv en gang og det var uforglemmelig. Var bare 11 år men husker det som om det var i går. Skikkelig kult. :klappe:

Digger folk som kan gjøre litt utradisjonelle ting. Hvorfor MÅ utdrikkingslag alltid være UTDRTNINGSLAG? Usj, jobber på Oslo S selv og ser MANGE tragiske tilfeller i helgene. Mye er nok moro, men det kommer jo veldig an på personen som skal drikkes/drites ut da.

Du kjenner henne best. Go for it girl!!

:heiajente:

Gjest Madley
Skrevet

Er det noen som vet hva en sånn båt heter???

Driver å skal finne et firma som har sånne til utleie..men kommer jo ikke langt uten å vite hva jeg skal ha!!

Skrevet
Er det noen som vet hva en sånn båt heter???

Driver å skal finne et firma som har sånne til utleie..men kommer jo ikke langt uten å vite hva jeg skal ha!!

:forvirra::forvirra::forvirra::forvirra::forvirra::forvirra:

Skrevet

Veit hva du mener, men ikke hva sånn båt heter - men tror i hvert fall PolarDykk i Bodø kan være behjelpelig, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...