AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 I løpet av livet får de fleste av oss venner og fiender. Noen venner blir etterhvert til fiender og motsatt. Selv har jeg ikke så mange, men 2-3 stk som gjør at det stikker litt når jeg tenker på de. Eller har dere 0 fiender? Mine fiender har oppstått som følge av at de har baksnakket meg og satt ut falske rykter om meg. Hvordan har dine fiender oppstått og hva slags relasjon har/hadde dere til dem. Mine er gamle medstudenter. Har dere noen fiender og hva slags forhold har dere til de? Anonymous poster hash: a3c89...19c
Longgone Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Kanskje ikke fiender, men har et par stykker jeg absolutt ikke kommer overens med og snakker til.
Cathrine88 Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Det finnes selvsagt mennesker som misliker eller baksnakker meg, men ikke tale om at jeg vil gi dem så stor betydning i livet mitt at jeg kaller dem fiender. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har 0 fiender og 0 uvenner. Etter jeg passerte 23 for noen år siden fant jeg ut jeg var for gammel for sånt. Greit det er mennesker jeg ikke kommer så godt overens med i årenes løp, men jeg er da høflig, imøtekommende forde og jeg ofrer de ikke en tanke, hverken vond eller god. Jeg har bare tondet de ut av livet mitt. Anonymous poster hash: e18ba...b13 2
Teeny Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Har nok ingen fiender i dag. Er såklart noen mennesker man kommer dårligere overens med enn andre, men det må man bare akseptere og prøver å holde en så god tone med dem som mulig hvis man har noe med dem å gjøre. Hvis noen gidder å bruke tid og energi på å mislike eller tenke negative ting om meg så vær så god! Orker i hvertfall ikke å bruke min tid og energi på akkurat det, er uansett ikke til noe nytte.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Har ingen direkte fiender, men et menneske har satt ut usanne rykter om meg og spredt dritt. Den samme personen sa til kjæresten min at jeg hadde vært utro, noe som ikke er sant. Gjort kun for å ramme meg. Ble så forbanna at jeg tenkte på hevn. Men har lagt det fra meg, for jeg gidder ikke å synke ned på samme idiotnivå. Anonymous poster hash: df266...e72
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Dessverre så har jeg det, eller rettere sagt: Jeg er hennes fiende. Dama stakk av fra sin alvorlig syke samboer og tok ungen med seg til utlandet (hun er norsk da). Tok med seg pengene som han skulle bruke til å betale husleien (nav-penger) og lot han sitte fortvilet igjen. Det verste er at han støtter henne... Anonymous poster hash: a553d...beb
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Har et par som jeg skal ordne kraftig med når jeg treffer på de, ja.... Anonymous poster hash: 5dae8...209
Gjest Malanthor Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Er best og kvitte seg med fiendene sine så de aldri blir et problem.
OppNedPåAlt Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Føler fiender var sånn man hadde før, når personer eller slekter kriget mot hverandre. Slik som noen land har fiender fordi de kriger mot hverandre. Idag har vi som enkeltpersoner mer konkurrenter eller motstandere, som har tatt over for "fiender".
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en "venn" som backstabba meg sykt i flere år. Han er vel nå en fiende... + noen gamle mobbere jeg ikke takler trynet på. Anonymous poster hash: ba7f0...72d
Gjest Evans Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Ingen som jeg vet om i hver fall. Kan jo hende at det er noen som misliker meg, men de gjør trolig ikke noe stort ut av det for jeg har aldri merka noe.
Dolce Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Kanskje ikke direkte "fiender". Men etter å ha levd i ganske mange tiår, har jeg møtt personer som både privat og jobbmessig har oppført seg ganske bedritent mot meg og mine. Så jeg har nok rundt 4-5 navn i den lille, svarte boka. Mesteparten er ikke store greier, men jeg har 2 personer der som jeg nok er mer enn rimelig forbanna på. Jeg gråter ikke dersom huset deres brenner ned, for å si det sånn.
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Alle mennesker til motsatt er bevist er mine fiender.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har ei som er på min personlige skitkastliste.
Crobern Skrevet 27. mars 2014 #17 Skrevet 27. mars 2014 I løpet av livet får de fleste av oss venner og fiender. Noen venner blir etterhvert til fiender og motsatt. Selv har jeg ikke så mange, men 2-3 stk som gjør at det stikker litt når jeg tenker på de. Eller har dere 0 fiender? Mine fiender har oppstått som følge av at de har baksnakket meg og satt ut falske rykter om meg. Hvordan har dine fiender oppstått og hva slags relasjon har/hadde dere til dem. Mine er gamle medstudenter. Har dere noen fiender og hva slags forhold har dere til de? Anonymous poster hash: a3c89...19c Ja og
Gjest tinbjo1 Skrevet 27. mars 2014 #18 Skrevet 27. mars 2014 Har en fiende. Vi var bestevenner, men så ble hun sammen med han som likte meg bare for å irritere meg. En skikkelig psykopat. Så nå holder jeg meg langt unna, selvom jeg er forbanna på henne.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #19 Skrevet 27. mars 2014 Dessverre så har jeg det, eller rettere sagt: Jeg er hennes fiende. Dama stakk av fra sin alvorlig syke samboer og tok ungen med seg til utlandet (hun er norsk da). Tok med seg pengene som han skulle bruke til å betale husleien (nav-penger) og lot han sitte fortvilet igjen. Det verste er at han støtter henne... Anonymous poster hash: a553d...beb Og du er mannens nye elskerinne? Anonymous poster hash: 98bc7...885
Cata Skrevet 27. mars 2014 #20 Skrevet 27. mars 2014 Så vidt jeg vet har jeg ingen fiender, men jeg regner det som sikkert at det er en del som ikke liker meg. Det samme gjelder motsatt vei også. Det er enkelte mennesker jeg ikke setter særlig stor pris på, men synes det blir for voldsomt å omtale dem som fiender. Det er rett og slett bare mennesker som jeg ikke har noe til felles med og som jeg derfor unngår i den grad det er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå