Gå til innhold

Gift mann legger an på meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig blitt singel, og jeg har i det siste opplevd å få mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Blandt annet fra en kollega av meg, men han er gift og har barn..Det verste er at jeg har klart å forelske meg i denne fyren. Men før dere dømmer meg, nei, jeg har ikke tenkt å legge meg etter han. Han er off limits, og det vet jeg. Men jeg er irritert over meg selv at jeg har klart dette...for det er ikke moro å gå rundt med følelser for en man ikke kan ha. For å gjøre ting verre, så tror jeg han vet at jeg har en ting for han. Han småflørter med meg, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på om det er virkelig det han gjør. Han gir meg mye blikkontakt, lengre enn normalt og han smiler mye. Jeg får disse merkelige vibbene fra han. Og han kan småflørte det ene øyeblikket og i det neste ikke ense meg. Mest sannsynlig leker han bare med meg. Veldig vondt og frustrerende, fordi jeg vil bare glemme hele fyren. Men når han sender meg disse signalene blir jeg like mo i knærne igjen. Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke lyst til å si opp jobben fordi jeg trives slik. Vil denne forelskelsen avta?

Anonymous poster hash: e96df...848

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dømmer ikke, men synes du ikke selv at du blir for enkel når det bare skal litt oppmerksomhet til før du blir så forelsket?

• Liker 1
Skrevet

Det hjelper veldig godt om du fokuserer på hvilken småslesk og kvalmende type han er som legger an på andre bak sin kones rygg. Uavhengig om du er sikker på at det er dette han gjør eller ikke.

Det er utrolig mange slike typer der ute. Da jeg var single etter et brudd, fikk jeg virkelig mistet noen illusjoner om samboende og gifte menns vilje til å være trofaste mot sin kjære.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dømmer ikke, men synes du ikke selv at du blir for enkel når det bare skal litt oppmerksomhet til før du blir så forelsket?

Jeg skjønner det ikke selv. Jeg forelsker meg sjeldent, og det skal mye til før jeg fatter interesse. Men denne gangen har det slått ned i meg som et lyn. Tragisk.

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper veldig godt om du fokuserer på hvilken småslesk og kvalmende type han er som legger an på andre bak sin kones rygg. Uavhengig om du er sikker på at det er dette han gjør eller ikke.

Det er utrolig mange slike typer der ute. Da jeg var single etter et brudd, fikk jeg virkelig mistet noen illusjoner om samboende og gifte menns vilje til å være trofaste mot sin kjære.

Ja, jeg prøver å ha den innstillingen. Prøver også å unngå han så godt det lar seg gjøre, men det er ikke alltid lett når man jobber sammen. Huff, det er bare en ting å gjøre da. Si opp jobben.

Skrevet

:scorpis:;)

Hold deg unna han, er mitt råd:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:scorpis:;)

Hold deg unna han, er mitt råd:)

Haha, ja, jeg kunne trengt en skikkelig fik! Eller ristet litt fornuft i meg.

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke du skal si opp jobben du trives i for en idiot. Selvom det er vanskelig ville jeg bare prøvd å ignorere ham fult ut, så langt det lar seg gjøre -med tanke på at dere kanskje uansett må kommunisere iforhold til jobben. Ikke la en idiot ødelegge jobben din :) klem til deg

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det vil avta etterhvert. Ikke gi opp jobben din på grunn av ham. Prøv å få tankene over på noe annet enn ham når du er på jobb og heller fokuser på andre ting, så skal du se det ordner seg :)

Skrevet

Jeg ble singel i fjor etter et langt forhold. Har mista mange illusjoner om menn i forhold. Det er utrolig mange som har tatt kontakt og lurer på om jeg vil bli elskerinne/ vil ha ons. Jeg er ikke interessert i det hele tatt, men har tatt vare på alt jeg har fått av meldinger og bilder av div kroppsdeler. Jeg tar vare på de for da kan jeg slå tilbake dersom noen sier at det er jeg som prøver å ødelegge forhold.

Han er nok bare ute etter litt spenning i hverdagen, og tenker at du er klar for det meste. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...