Pippi27 Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Neste punkt på "to do"-listen er bryllupskaka:D Har noen gode eller dårlige erfaringer med bryllupskaker kjøpt i Oslo-området? Vi ønsker ikke marsipankake og vurderer Pascal, Sebastian Bruno og Sverre Sætre. Har du smakt eller bestilt bryllupskaker fra disse?
Pingting Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Vi hadde pasjonsfruktmousskaka fra Pascal. Det var etter å ha smakt på lignende kaker et par andre steder til lavere priser, men vi konkluderte med at du faktisk får det du betaler for. Den er bare noe helt vannvittig god! De kan også lage den øverste etg. i gluten- og/eller laktosefri versjon. Kundeservicen der synes jeg var litt varierende. Det er gratis å prøvesmake kake, og vi fikk fint svar på alle spørsmål. I tillegg hadde de ikke gluten/laktosefri variant i den størrelsen vi ønsket, så vi fikk faktisk en etg ekstra helt gratis. De ringte også rundt en uke før bryllupet for å sjekke at alt var riktig oppfattet. Samtidig så virker de litt rotete til tider. Vi bestilte også makroner fra dem, og der fikk vi helt feil farger og smaker. Ikke egentlig noe som betyr noe selvfølgelig, men litt irriterende når man har bestilt fra Pascal selv... Og det virket som om ikke alle beskjeder nådde helt frem. Men alt i alt: kjempefornøyd, og den kaka er altså utrolig god. Vi var innom Sverre Sætre og. Egentlig er jeg veldig glad i Sætre, og vet mange har gode erfaringer derfra - men der synes vi bare det var kjøpepress, og i tillegg tok de ikke kontakt etterpå (for å sende oss noen detaljer om de ulike kakene) slik de lovte. Så de droppa vi. Sætre sine kaker er fantastisk pene, da. Men altså, uansett hvem av de tre dere velger så kan jeg ikke se for meg at det blir noe annet enn veldig bra.
Gjest Anubiel Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har smakt bryllupskaker fra Pascal og Sverre Sætre, som gjest Pasjonsfruktmoussen er helt fantastisk, deilig med noe lett og syrlig særlig hvis middagen er tung. Fra Sverre Sætre var det en hvit moussekake, husker ikke helt hva som var i den, bare at den var sykt god. Det var i alle fall hvit sjokolade i den. Tror neppe du kan trå feil med å bestille fra noen av dem. Skulle ønske jeg kunne bestille fra en av dem, men kakefrakt fra Oslo til Gudbrandsdalen tror jeg ikke er helt praktisk
Pippi27 Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2014 Takk for utfyllende svar! Vet mange elsker pasjonsfruktkaka til Pascal, men er ikke så glad i pasjonsfruktsmaken selv.... Noen med erfaringer fra Sebastian Bruno? Har sendt dem Mail (i går morges), men ikke hørt noe enda.
Pingting Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Pascal har veldig god skogsbærmousse og en helt vanvittig syndig sjokolademoussekake også (man får prøvesmake alle tre). Og andre kaker. Sebastien Bruno har jeg ikke smakt noen av bryllupskakene til, men de lager jo fantastiske ting, da. Tror ikke du kan bomme der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå