AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 En mann jeg har kjent i noen år. Vi møttes som et ONS, og har møtt hverandre litt av-og-på for sex inntil vi for ca et år siden kom på kollisjonskurs. Jeg spurte om vi skulle ta ting videre - han avslo - og jeg valgte da å avslutte kontakten med ham videre, siden ting begynte å bli komplisert for meg å holde fra hverandre (vanskelig å la være å bli glad i noen man etterhvert ser såpass ofte). Dette gav jeg ham beskjed om. Så ble det stille en stund... Så begynte han å sende meg meldinger i sommer. Helt tilfeldige fjase-meldinger uten noen spesiell betydning. Det kom etterhvert flere - og hyppigere. Så jeg konfronterte ham - og spurte hva det var han ville? Svaret jeg fikk var at hvis jeg lurte på noe med oss, så var nok han gått videre - og at han ikke skulle sende meg flere meldinger da uansett! Så sa jeg at det var det nok fint om han lot være å sende meg meldinger da, ja. Så ble det stille en stund til.. Så begynte han å sende meg meldinger igjen like før jul. Igjen spurte jeg hva han ville nå? Og om han ville vi skulle være venner plutselig? Svaret jeg fikk var unnvikende, og ikke egentlig noe svar - han bare gjentar det jeg sier sånn ut i luften a'la: "er vi ikke venner?" eller bare lar være å svare, hvis han ikke liker spørsmålet mitt. Så nå har han da fortsatt å sende meldinger og chatte med meg sånn ca 1 gang pr uke - noen ganger oftere. Innholdet i meldingene varierer - ofte frekke flørte meldinger, noen ganger tull og fjas, andre ganger tilfeldige oppdateringer om hva han gjør på. Spør jeg om å treffes, trekker han seg, svarer ikke - og slutter å skrive meldinger en stund, før han begynner igjen. Hva i all verden? Og å spørre han hva han vil er, som nevnt, dødfødt. Det har jeg prøvd flere ganger. Jeg skjønner ingenting. Hva får han liksom ut av dette? For min del er det igrunnen same-same for øyeblikket - han er jo ikke en del av det virkelige livet mitt - så han er på en måte ikke noe viktig for meg lenger. Jeg treffer andre som jeg dater/har sex med i virkeligheten. Helt ok om jeg får en melding av ham i ny og ne, for jeg liker ham jo fortsatt- og synes meldingene kan være morsomme. Jeg lurer bare veldig på hva som kan være in it for ham??? Hvorfor han ikke slutter å sende meg meldinger, siden han tydeligvis ikke vil treffe meg eller er interessert eller noe?? Det forstår jeg ikke?? Noen som gjør? Eller klør dere dere like mye hodet av dette som meg? Anonymous poster hash: 57f7f...bce
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Han vil vel bare ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: a7f8e...3fd 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Han vil vel bare ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: a7f8e...3fd Hehe. Ja. Antageligvis Jeg har tenkt den tanken jeg også. Hilsen TS Anonymous poster hash: 58279...187
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Du dater andre/ ikke en annen, men flere andre, som du har sex med? Anonymous poster hash: dd1a8...67a 1
Gjest Skrevet 26. mars 2014 #6 Skrevet 26. mars 2014 Høres ut som han kun søker bekreftelse. Han vet du synes om han, og gjerne skulle sett det ble noe mer. Om han hadde vært interessert hadde han tatt initiativ til å møtes - eller ihvertfall svart på henvendelsene dine.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Du dater andre/ ikke en annen, men flere andre, som du har sex med? Anonymous poster hash: dd1a8...67a Ja Som i at jeg er singel - og gjør hva single gjør. Treffer jeg den ene som snur opp-ned på ting, så bli det kun èn! Anonymous poster hash: 58279...187
Sommee Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Drit i han, og ligg litt rundt til du finner den du matcher best med, altfor få damer som gjør det. Endret 26. mars 2014 av Sommee
Edvarda Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Han vil sjekke om du fortsatt svarer, dvs er interessert i ham. Bekreftelse, som flere sier. Dustemikkel.
Gjest ashanti Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Her hadde jeg nok kuttet ut å svare hvis jeg var deg. Han har fått nok muligheter til å vise at han egentlig er interessert i noe mer, hvis det var det han ville. Men det er han tydeligvis ikke, så da ser jeg ikke helt vitsen med å fortsette å gi han oppmerksomheten han tydeligvis er desperat etter siden han fortsetter å kontakte deg igjen og igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 En mann jeg har kjent i noen år. Vi møttes som et ONS, og har møtt hverandre litt av-og-på for sex inntil vi for ca et år siden kom på kollisjonskurs. Jeg spurte om vi skulle ta ting videre - han avslo - og jeg valgte da å avslutte kontakten med ham videre, siden ting begynte å bli komplisert for meg å holde fra hverandre (vanskelig å la være å bli glad i noen man etterhvert ser såpass ofte). Dette gav jeg ham beskjed om. Så ble det stille en stund... Så begynte han å sende meg meldinger i sommer. Helt tilfeldige fjase-meldinger uten noen spesiell betydning. Det kom etterhvert flere - og hyppigere. Så jeg konfronterte ham - og spurte hva det var han ville? Svaret jeg fikk var at hvis jeg lurte på noe med oss, så var nok han gått videre - og at han ikke skulle sende meg flere meldinger da uansett! Så sa jeg at det var det nok fint om han lot være å sende meg meldinger da, ja. Så ble det stille en stund til.. Så begynte han å sende meg meldinger igjen like før jul. Igjen spurte jeg hva han ville nå? Og om han ville vi skulle være venner plutselig? Svaret jeg fikk var unnvikende, og ikke egentlig noe svar - han bare gjentar det jeg sier sånn ut i luften a'la: "er vi ikke venner?" eller bare lar være å svare, hvis han ikke liker spørsmålet mitt. Så nå har han da fortsatt å sende meldinger og chatte med meg sånn ca 1 gang pr uke - noen ganger oftere. Innholdet i meldingene varierer - ofte frekke flørte meldinger, noen ganger tull og fjas, andre ganger tilfeldige oppdateringer om hva han gjør på. Spør jeg om å treffes, trekker han seg, svarer ikke - og slutter å skrive meldinger en stund, før han begynner igjen.Hva i all verden? Og å spørre han hva han vil er, som nevnt, dødfødt. Det har jeg prøvd flere ganger. Jeg skjønner ingenting. Hva får han liksom ut av dette? For min del er det igrunnen same-same for øyeblikket - han er jo ikke en del av det virkelige livet mitt - så han er på en måte ikke noe viktig for meg lenger. Jeg treffer andre som jeg dater/har sex med i virkeligheten. Helt ok om jeg får en melding av ham i ny og ne, for jeg liker ham jo fortsatt- og synes meldingene kan være morsomme. Jeg lurer bare veldig på hva som kan være in it for ham??? Hvorfor han ikke slutter å sende meg meldinger, siden han tydeligvis ikke vil treffe meg eller er interessert eller noe?? Det forstår jeg ikke?? Noen som gjør? Eller klør dere dere like mye hodet av dette som meg? Anonymous poster hash: 57f7f...bce Denne er klassisk: Bekreftelse. Det er det eneste han ønsker. Å flørte på sms med ei som sikkert flørter tilbake booster selvtilliten hans Anonymous poster hash: 924c2...655
Timza Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Han søker en bekreftelse, liker at du fremdeles liker han og ønsker at du skal foreslå at dere skal ha sex igjen, men ikke noe mere enn det.
Kaizerr Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Som alle andre sier, søker han bekreftelse. Jeg var borti en sånn fyr jeg også, vi hadde ikke hatt kontakt på en stund og plutselig begynte han å snakke masse med meg igjen. Jeg var så dum og bet på fordi jeg likte ham, og akkurat var det han var ute etter; å se at jeg enda likte ham. Jeg prøvde å fokusere på andre enn ham en stund og nå har jeg ikke hørt noe lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå