AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Del Skrevet 26. mars 2014 Hva slags mennesker er det som får seg til å kaste søppel i gata/grøfta/på bakken? Hva tenker de? På hvilken måte er det greit? Hvorfor er det så mye søppel overalt i dette landet? Er du en av dem? Er det så fryktelig vanskelig å bære sjokoladepapiret ditt helt til nærmeste avfallsbøtte? Jeg skjønner det ikke. Anonymous poster hash: ce0bc...f9b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Del Skrevet 26. mars 2014 Ja, utrolig irriterende! Flere ganger jeg ser folk som har kastet fra seg ølbokser og sjokolade-papir rett ved grøftekanten der jeg bor!! Og ikke minst; hundedrit som ikke blir plukket opp. Selv vet jeg at jeg har mistet snytepapir noen ganger, heldigvis råtner dette. Har også kastet bananskall inne i skogen. Anonymous poster hash: 8d1b4...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Del Skrevet 27. mars 2014 Vi er så flinke til å klage på romfolkene, og jeg er enig i kritikken, men vi har et problem i vår egen befolkning også. Anonymous poster hash: ce0bc...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvo Skrevet 27. mars 2014 #4 Del Skrevet 27. mars 2014 Hva slags mennesker er det som får seg til å kaste søppel i gata/grøfta/på bakken? Hva tenker de? På hvilken måte er det greit? Hvorfor er det så mye søppel overalt i dette landet? Er du en av dem? Er det så fryktelig vanskelig å bære sjokoladepapiret ditt helt til nærmeste avfallsbøtte? Jeg skjønner det ikke. Anonymous poster hash: ce0bc...f9b Jeg unngår å kaste ikke-nedbrytbart søppel i naturen, men hvis det ikke er søppelbøtter i nærheten skal jeg da stappe banaskallet i lommen? Tipper du bor i storbyen hvor det er søppelspann over alt, men litt utenfor byen, i boligfeltene er det ikke søppelkasser rundt forbi over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg unngår å kaste ikke-nedbrytbart søppel i naturen, men hvis det ikke er søppelbøtter i nærheten skal jeg da stappe banaskallet i lommen? Tipper du bor i storbyen hvor det er søppelspann over alt, men litt utenfor byen, i boligfeltene er det ikke søppelkasser rundt forbi over alt. Det er stor forskjell på bananskall og sjokoladepapir, da. Jeg kan også hive epleskrotten min i skogen. Og nei, jeg bor laaangt ute på landet. Likevel klarer jeg å bære søpla mi hjem. Anonymous poster hash: ce0bc...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. mars 2014 #6 Del Skrevet 27. mars 2014 her hvor jeg bor har det visst blitt en trend å kaste glassflasker i en betongvegg som er langs ene veien her. de knuser da selvsagt og utgjør et stor fare for barn, dyr osv osv. sånne mennesker skulle jeg likt å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå