Hulderen Skrevet 28. mars 2014 #61 Skrevet 28. mars 2014 Så pripne folk er her da. Anonymous poster hash: 50136...c13 Det har da en bastant dom. Dømmer du alltid folk så lett? Jeg har mange venner som er totalavholds. Jeg har aldri tenkt på dem som pripne. De har tatt et valg, og står for det. De er ikke mer pripne enn folk som velger å være vegetarinere. Selv har jeg vel 5 hvite dager i uken, i gjennomsnitt. I ferier blir det gjerne færre, kanskje 1-2 hvite dager i uken. Du vil antagelig se på meg som pippen også, siden jeg aldri drikker meg full. Jeg nøyer meg med 1-2 enheter alkohol.
maid Skrevet 29. mars 2014 #63 Skrevet 29. mars 2014 I huset hos oss er det ikke så mye alkohol og vi er sjelden på fest. Vi er ikke pripne, men livet i full jobb og småbarnforelder gjør at det ikke er så mye rom for å slå ut håret. Hvis vi først tar noe så spiller det ingen rolle om det er mandag eller fredag, det blir sjeldet mere enn en flaske vin delt på to uansett :-)
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #64 Skrevet 29. mars 2014 Å drikke alkohol trenger da ikke å innebære å slå ut håret og feste. Her i huset drikker vi vin til maten fre-søn, og eventuelle slanter fra helgevinene de øvrige ukedagene. En uke kan dermed ha fra 5-1 hvite dager alt ettersom. Aldri mer enn 2 glass pr pers til én middag, og på hverdager ofte så lite som et halvt glass på hver (ofte blir en del av vinen også brukt i maten før vi kommer så langt at vi drikker av den). Anonymous poster hash: ffc50...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå