Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne mascaraen? Er så lei av sånne som drysser... Så kanskje waterproof hadde vært greit til vanlig også. De vannfaste lar seg vel fjerne av sånn vanlig blå øyensminkefjerner (loreal)? Den til 45 kr på rema'n. Takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Ikke kjöp den! Hvis du har mulighet til å legge litt ekstra penger på maskara så ikke kjöp den! Jeg hadde den ca en uke, för den rett og slett törket ut. Noe shiit. Også klumper den vanvittig, og du kan ikke legge mer enn et lag etter at den er törket. I tilegg til at den liksom drysser av öynene dine för dagen er omme. Lenge för.

Den funket ikke for meg, og jeg kan for alt i verden anbefale deg å ikke gå til innkjöp av den. :sminkedokke:

Gjest gjest1
Skrevet

Nå har jeg riktignok bare prøvd den som ikke er vannfast..men den var dårlig! Tørket ut med en gang, og drysset hele tiden.

Skrevet

Har den og er ikke fornøyd. Vippene blir seende rare ut :-?

Julie.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg er kjempeglad i den vanlige Lash architect-mascaraen!! ..dvs den korte stunda den varer... Får supre vipper av den, men den tørker så fort ut :-? Etter en drøy mnd er den tørr og helt håpløs. Utrolig kjipt. Har ikke prøvd den vannfaste jeg... Kjøpte rimmel sin 100% waterproof, men ble kjempeskuffa... Null volum og null forlengende. Blir ikke helt klok på disse mascaraene. Det er jo 1000 merker og typer å velge mellom!! Oxo er det så få som holder mål... Urk...

Skrevet

Takk for råd!!

Den skal ikke kjøpes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...