Gå til innhold

Undermennesker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som de aller fleste av oss anser jeg meg selv som oppegående med greie sosiale antenner. Da er det jo også lett å legge merke til avvik på sosiale medier som facebook. Disse menneskene kjennetegnes ofte med;

1) Store forskjeller i alder i forholdet

2) Jobber ikke og er forkjempere av piller og narkotiske stoffer.

3) Snylter på NAV, åpenlyst

4) Legger ut bilder av seg selv med partner eller venner som er ytterst lite flatterende. Faktisk er de så lite flatterende at man nesten skulle tro at det er en spøk. (Faktisk lo jeg til tårene sprutet da en av mine bekjente la ut et bilde av seg selv i fintøy. Stuen, som jo var godt synlig i bakgrunnen, så ut som en søppelhaug med tallerkner, gamle aviser og et sinnsykt rot.)

5) Statusoppdateringer der de henger ut helsevesen, politiet og venner som har sveket dem på ulike måter. La meg berike med noen eksempler;

"Jævla helvetttes tannverk faen. Offentlig tannlege har ødelagt tennene mine, så nå skal jeg til privat tannlege. Det koster 40 tusen!!!"

"Sattans purkejækler og drittregler i norge"

Og, pinlig spamming av hva de skal ha til middag i detalj, samt overdreven bruk av hjerteikoner og beskrivelser av denne middagen ala;

"Ja i dag ble det fiskegrateng med noe godt i glasset det blir deilig. Sjokolademousseen står i kjøleskapet å godgjør seg:) elsker deg X. føler meg verdsatt <33333333 i morgen skal vi på ikea. kanskje blir det massasje i kvell;)"

Hinting til sexliv er også en kjær slager;

"Nå sitter x å ser på strippere på youtube. jeg ligger i sofaen å venter på at han skal bli klar. jaja"

Avslutningsvis liker de nettbutikker som "superkul" og annet søppel.

..FOR EN UNDERHOLDNINGSVERDI

Anonymous poster hash: 4c5b1...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Undermennesker? For en avskyelig betegnelse på folk. Bare fordi de ikke lever livet sitt på samme måte som du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...