Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har nettopp blitt sammen med ei som er 16. Hun blir 17 i år. Selv er jeg 20, og lurer på om dette er akseptabelt? Jeg greier ikke å bli enig med meg selv, og trenger innblikk fra andre...

Anonymous poster hash: c1477...f65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja og tja... Det må jo du føle på og dere bestemme. Jeg hadde vel ikke likt om min datter på 16 ble sammen en på 20, samtidig hadde jeg ikke hatt noe imot å bli sammen en på 20 når jeg var 16...

Kommer helt ann på dine intensjoner, er du ute etter å bare playe synes jeg du kan la henne være og finne ei på din egen alder å leke med....

Skrevet

Da jeg var 16 var jeg sammen med en på 21. Så dette er akseptabelt i mine øyne. Ser nå i etterkant at han var ganske umoden, så jeg vokste forbi han etter noen år...

Skrevet (endret)

.

Endret av hellotorsdag
Skrevet

Da jeg var 16 var jeg håpløst forelska i en på 20 år.. Vi hadde noe på gang men det ble aldri noe mer for han syntes jeg var for ung. Han er enda den jeg vil ha :/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ute etter å playe, da det langt i fra er meg. Jeg er ganske sjenert og er ikke den som flyr etter jenter. Jeg er seriøs angående meg og hun.

Som sagt så blir hun jo 17 i år...

Anonymous poster hash: e1e23...606
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres helt greit ut og ganske så normalt:)

Anonymous poster hash: e03c6...494

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også legge til at jeg har en yngre bror på samme alder som hun. Han har fylt i år allerede.

Er det fortsatt greit/ikke greit?

Skrevet

Alle kan da regelen. For menn er det egen alder / 2 + 7 = minimumsalderen på eventuell kjæreste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan da regelen. For menn er det egen alder / 2 + 7 = minimumsalderen på eventuell kjæreste.

Ja, så det er innafor?

AnonymBruker
Skrevet

Høres egentlig helt normalt ut. Selv var jeg sammen med en på 27 når jeg var 16, det syns jeg i ettertid er for gammelt. Selv om det var kult når jeg var 16.

Anonymous poster hash: c1a14...12e

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg akkurat myndig da, sånn at mine foreldre ikke kan legge seg borti hvem jeg er sammen med, men jeg dater nå en på 33. Er helt sinnsykt i grunn, og det synes jo begge av oss, men vi har opplevd egentlig mye av det samme i livet. Fra dårlig oppvekst og voldtekt til at vi begge har mistet barnet i magen (selvsagt var det hans kone som mistet, men det er jo samme greia) så vi er bare så like og vi forstår hverandre såå godt.

Og da jeg var 16 datet jeg en på 24, så tror ikke du skal bekymre deg :P

Anonymous poster hash: 5d15a...730
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 18/19 kunne jeg blitt sammen med en på 16, men mente da at det var "feil". Angrer siden, det var teit tenkt av meg og skulle ønske jeg hadde valgt annerledes.

Anonymous poster hash: 39d43...ff3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 15 (nesten 16) ble jeg sammen med en på 20, gikk fint det, ingen som reagerte negativt på det. Da jeg var 17 ble jeg sammen med min nåværende kjæreste som er 9 år eldre. Ingen som reagerte negativt på det heller.

Anonymous poster hash: 17ecf...dd4
Skrevet

Det spørs veldig. Men sannsynligheten for at dere vokser fra hverandre i årene fremover er stor, jeg endret meg iallefall veldig mye fra jeg var 17 til 19!

Men så er det jo de som møtes på den alderen og er sammen livet ut også.

Gjest busterox
Skrevet

Jeg er 17 og sammen med en på 22, no problem :-)

Da jeg var 16 var jeg med en på 23, vi var bare pulevenner og han ville holde det hemmelig på grunn av alderen. Men når vi er i lag nå så bryr han seg ikke, men så har vi ikke sex lenger heller (åpenbart).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 og sammen med en på 22, no problem :-)

Da jeg var 16 var jeg med en på 23, vi var bare pulevenner og han ville holde det hemmelig på grunn av alderen. Men når vi er i lag nå så bryr han seg ikke, men så har vi ikke sex lenger heller (åpenbart).

En ting jeg lurer på, i en annen tråd skriver du at du og typen er rett over 20 år, og på profilen din står det at du er 24, men her er du plutselig 17??

Gjest busterox
Skrevet

En ting jeg lurer på, i en annen tråd skriver du at du og typen er rett over 20 år, og på profilen din står det at du er 24, men her er du plutselig 17??

Han er jo rett over 20 :-) Og bursdagsdatoen på profilen er ikke ekte.

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo rett over 20 :-) Og bursdagsdatoen på profilen er ikke ekte.

men du skrev jo også at DU var rett over 20 :b

Gjest busterox
Skrevet

men du skrev jo også at DU var rett over 20 :b

Da må jeg har gjort en ærlig feil :-) Mente vel å skrive at jeg er under 20, jeg vil holde meg så anonym som mulig, så verken datoen eller fødselsåret er mitt på profilen min. Men da har jeg nok skrevet/tenkt feil, har nok gått litt for fort :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...