Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sosialt utskudd søker hjelp, haha! Neida, men trenger litt rådgivning :)

Saken er at jeg nesten aldri har vært på byen, og ihvertfall ikke alene. Jeg drikker ikke, og det har aldri vært min greie. Det er en setting jeg ikke helt føler jeg forstår og fikser, så jeg har ganske liten selvtillit på akkurat dette området, jeg forstår ikke kodene.

Så har det seg sånn at jeg fikk nyss i at en potensiell fremtidig samarbeidspartner skal være DJ og ha en visning på en pub i kveld, og det hadde interessant for meg å se hva slags arbeid det er snakk om, jeg kunne tenke meg å få med meg dette av networking/research/karrieremessige årsaker.

Men da må jeg altså gå alene, til denne verdenen hvor jeg ikke aner hva som er rett og galt. Kan noen please gi meg et crash-course?

- Kan man i det hele tatt gå alene som hunkjønn, er det akseptert?

- Do's and don'ts, alle tips til hvordan jeg skal takle dette tas imot med takk!

Anonymous poster hash: ea1a1...1fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå dit, bestill noe i baren og sett deg et sted og høre på denne dj'en... skjønner ikke helt hva annet du føler du skal gjøre? Ta med deg noen davel? :-)

Skrevet

Bare dra ut å kos deg :-)

Det er vel akseptert å dra ut alene, men kanskje hyggeligere med noen? Kjenner du noen som skal dit?

AnonymBruker
Skrevet

Gå dit, bestill noe i baren og sett deg et sted og høre på denne dj'en... skjønner ikke helt hva annet du føler du skal gjøre? Ta med deg noen davel? :-)

Ok, det høres jo for så vidt overkommelig ut... Jeg skulle gjerne tatt med noen, men har ingen :)

Skrevet

Hvor bor du?

Skrevet

Just do it! Behøver ikke drikke alkohol eller gjøre noe spesiellt. Ingen som krever at du danser på bordet ;-) kan nok komme bort noen som blir fristet av en enslig frøken, men det er jo bare å høflig avvise om du ikke føler for selskap.

AnonymBruker
Skrevet

Bare dra ut å kos deg :-)

Det er vel akseptert å dra ut alene, men kanskje hyggeligere med noen? Kjenner du noen som skal dit?

Takk for oppmuntring! Har en veninne jeg kan spørre, men 99 prosent sikkert kan hun ikke.

Hvor bor du?

Bergen.

Just do it! Behøver ikke drikke alkohol eller gjøre noe spesiellt. Ingen som krever at du danser på bordet ;-) kan nok komme bort noen som blir fristet av en enslig frøken, men det er jo bare å høflig avvise om du ikke føler for selskap.

Haha, godt å vite. Burde jo egentlig gå fint å snike seg anonymt rundt ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...