vesp Skrevet 26. mars 2014 #1 Del Skrevet 26. mars 2014 Hvor får man tak i dette? Heter det noe annet i butikken eller er det bare ikke å få tak i?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 26. mars 2014 #2 Del Skrevet 26. mars 2014 Du må kanskje til en grønnsakshandler ("innvandrerbutikk"). Romanosalaten heter bare romanosalat, den har lange blader, ser litt ut som et veldig løst kinåkål-hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 26. mars 2014 #3 Del Skrevet 26. mars 2014 De selger det da i butikken? Jeg har egentlig ikke lagt merke til hva de kaller det, men hvis du vet hvordan den ser ut, så selges det jo i de aller fleste butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 26. mars 2014 #4 Del Skrevet 26. mars 2014 Hjertesalat er små romanosalathoder. Det er ikke alltid man får romanosalat i butikken og da kan det være et alternativ, selvom det ikke blir helt det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Del Skrevet 26. mars 2014 De fleste butikker har romanosalat. Synes det er værre å finne grønnkål og svoykål (ok kål og ikke salat) og det er synd fordi det er så godt. Romaosalat ser slik ut: Anonymous poster hash: af1a3...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sexyrumpe Skrevet 26. mars 2014 #6 Del Skrevet 26. mars 2014 Er Romanosalt sånn Romfolksalalt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 26. mars 2014 Takk for svar dere! Ja, har sett at hjertesalat ser veldig lik ut som romanosalat, men har igrunn aldri lett etter en type salat. Bare så at romanosalaten hadde så mye a-vitamin og sunne greier i seg Siden dette er min tråd, kan jeg spørre om en ting til som ikke har noe med salat å gjøre? Jeg sitter her med en kopp kakao, fra regia, den originale kakao'n dems, og kakao skal jo være veldig sunt da... Er denne en sunn variant å gå for hvis man skal være i det sunne hjørnet? Det står jo 100% kakao på pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Del Skrevet 26. mars 2014 Takk for svar dere! Ja, har sett at hjertesalat ser veldig lik ut som romanosalat, men har igrunn aldri lett etter en type salat. Bare så at romanosalaten hadde så mye a-vitamin og sunne greier i seg Siden dette er min tråd, kan jeg spørre om en ting til som ikke har noe med salat å gjøre? Jeg sitter her med en kopp kakao, fra regia, den originale kakao'n dems, og kakao skal jo være veldig sunt da... Er denne en sunn variant å gå for hvis man skal være i det sunne hjørnet? Det står jo 100% kakao på pakka! kakao er kalorier. så om du skal passe på vekta så ikke spis for mye. men det er for all del sunt. så ikke slutt med det bare du ikke går for freia sukkerkakao kakao inneholder mer antioksidanter enn bær og frukt. og det inneholder magnesium Anonymous poster hash: 04e6c...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 27. mars 2014 Det er den kakaoen som du koker opp, den fra freia, også står det 100% kakao på den, kan ikke se at den er tilsatt noe ekstra sukker utenom det som er i kakaobønner naturlig Føler det demper sjokoladesuget med en kopp kakao, så kaloriene er jeg ikke så redd for. Føler det er bedre med kalorier som er fra naturens side enn godteri som er tilsatt masse rart:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 27. mars 2014 #10 Del Skrevet 27. mars 2014 Holder en knapp på kakaoen som bare er kakao, ja, så kan du heller tilsette det du vil/trenger av søtning sjøl, så har du en viss kontroll på hva du får i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 27. mars 2014 Ja, men da fortsetter jeg med en kakaokopp om dagen i håp om at jeg er sunn! Så får jeg fortsette å lete etter salaten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå