Holly Hobbie Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Den lille fetteren min paa ti skal vaere ringbaerer/brudesvenn. Tenkte aa gi ham en liten paaskjonnelse. Brudepikene faar hver sin lille bamse ikledd brudepikeutstyr som spiller "here comes the bride", men det blir for jentete/barnslig for ham...
Lullu Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Gavekort + CD er vel alltid populært? DvD-film? Og kanskje er liten godtepose i tillegg?
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Da jeg var brudepike for en god del år siden, fikk jeg og de andre (både brudepiker og brudesvenner) hver sitt brudebildet innerammet i en fin ramme. (Vi var også på brudebildet) Clea
Holly Hobbie Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2004 Da jeg var brudepike for en god del år siden, fikk jeg og de andre (både brudepiker og brudesvenner) hver sitt brudebildet innerammet i en fin ramme. (Vi var også på brudebildet) Clea Veldig god ide, Clea! Lullu - ogsaa en god ide - kanskje det blir baade bilde og et dataspill/dvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå