Gå til innhold

Har du gode april spøker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok... Jeg er barnslig og elsker å lure samboer og barn 1 april.. Og har klart det hvert år selvom de er veldig på alerten! Ungene har fått salt i sjokkomelk, ketchup på tannkremtuben, konditorfarge på hudvannet ( eller hva det er til ) kludra m både pc og telefonene, syklene stjålet osv osv.. Meste er oppbrukt og nå trenger jeg gode tips til nye pek- de flyter tross alt for seg selv snart ( forhåpentligvis blir samboeren:-)) tips ?

Anonymous poster hash: a4edc...c2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok... Jeg er barnslig og elsker å lure samboer og barn 1 april.. Og har klart det hvert år selvom de er veldig på alerten! Ungene har fått salt i sjokkomelk, ketchup på tannkremtuben, konditorfarge på hudvannet ( eller hva det er til ) kludra m både pc og telefonene, syklene stjålet osv osv.. Meste er oppbrukt og nå trenger jeg gode tips til nye pek- de flyter tross alt for seg selv snart ( forhåpentligvis blir samboeren:-)) tips ?

Anonymous poster hash: a4edc...c2f

Ingenting av det du lister opp er en god aprilspøk for min del. (Selv om practical jokes er morsomt det også)

En god aprilspøk er for meg noe som narrer folk, får dem til å gjøre rare ting, og er uskyldig.

Den beste aprilspøken jeg kan komme på er da folk møtte opp i hundretall med hver sin bøtte for å hente vin på polet.

Den beste aprilspøken hjemme hos oss, var da pappa hadde et opptak av et helikopter som han spilte av på full styrke, mens han kom løpende inn på rommet og sa "kongen lander i et helikopter utenfor huset. Hvis du står opp nå, så får du hilse på ham".

Jeg spratt opp, kledde på meg det som var nærmest, og løp ut, bare for å se pappa stå der et stort glis, samtidig som han roper "aprilsnarr".

Anonymous poster hash: 45795...a74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden ringte jeg en venninne tidlig på morgenen den første april, og fortalte henne med iver i stemmen at favoritt bandet hennes skulle til en festival i nærheten av oss. Hun ble jo helt fra seg av glede stakkars, så jeg måtte jo kort tid etter si "april snarr" og få en del skjellsord slengt i fleisen.. :fnise:

Vi er fortsatt venner ennå bare så det er sagt :laugh:

Anonymous poster hash: 46629...68a
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Er du gift kan du lure din mann\kone med at du vil skille deg.

Skrevet

Nei den er fyfy!

• Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

Og når han/hun svarer "ååh, så bra at du også føler det slik!" kan du bare få angre deg :P

• Liker 4
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Og når han/hun svarer "ååh, så bra at du også føler det slik!" kan du bare få angre deg :P

Nå er jeg singel så den april spøken kan ikke jeg utføre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem hører på noen som går rundt med rusk i ræva? Æsj!

Anonymous poster hash: 5868e...566

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Hvem hører på noen som går rundt med rusk i ræva? Æsj!

Anonymous poster hash: 5868e...566

Å buhu, bite me!

AnonymBruker
Skrevet

Du og jeg og vi to... Nei jeg vil ikke knulle deg! ;)

Anonymous poster hash: 068c7...8a8
AnonymBruker
Skrevet

Av og til blir jeg flau over meg selv! Kunne ønske jeg kunne slette det jeg skrev over!

Anonymous poster hash: 068c7...8a8
Skrevet

Si at lottorekka di har gått inn med sju rette, men at du spilte uregistrert og ikke kan finne kupongen. Be dem hjelpe deg å lete.

Når de har lett lenge nok sier du det var en aprilspøk.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Si at lottorekka di har gått inn med sju rette, men at du spilte uregistrert og ikke kan finne kupongen. Be dem hjelpe deg å lete.

Når de har lett lenge nok sier du det var en aprilspøk.

Synd at man ikke kan spille uregistrert da :P

Skrevet

Synd at man ikke kan spille uregistrert da :P

Fillern.. Da utgår den.

(Så mye spiller jeg lotto, lizm...)

Skrevet

Flaxlodd, da?

Skrevet

Om du har iPhone/iPad/iPod så kan du gå inn på innstillinger -> generelt-> tilgjengelighet og så slå på Inverter farger. Da blir telefonens farger gjort om til effekten negativ. Jeg lurte min mor med dette idag, og hun trodde mobilen var ødelagt of friket helt ut, mens jeg derimot holdt på å le meg ihjel.

• Liker 1
Skrevet

Pappa hadde verdens dårligste vits når vi var yngre. HVERT år kom han løpende inn på soverommene våre på morgenen og påsto at det var en helg i hagen. (Han var såå fornøyd med seg selv resten av dagen)

Er på besøk hos han nå, så hadde egentlig forventet å få høre den igjen idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...