Gå til innhold

Han sier han trenger tid, hvor lenge skal jeg vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en gutt ett par måneder, og har begynt å blitt glad i han! Men han sliter med noe han ikke vil snakke med meg om, og har nå bedt om å "få litt tid". Hvor lenge skal jeg vente før jeg går videre?

Anonymous poster hash: 74373...72b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du føler deg komfortabel med selv...? Kommer helt an på hva han sliter med det, om det er andre inne i bildet eller om han sliter med seg selv? Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt ifra til ham at du er villig til å gi ham litt tid, men at du da håper han kan dele litt av det som plager ham med deg slik at du vet litt hva du har å forholde deg til?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du føler deg komfortabel med selv...? Kommer helt an på hva han sliter med det, om det er andre inne i bildet eller om han sliter med seg selv? Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt ifra til ham at du er villig til å gi ham litt tid, men at du da håper han kan dele litt av det som plager ham med deg slik at du vet litt hva du har å forholde deg til?

Han vil ikke prate med meg om det, men jeg har på en måte forstått at det har med eksen hans å gjøre, han er tydelig sint og bitter på henne. Så jeg vet på en måte ikke hvor lenge jeg skal la det gå. Kan nevnes at eksen hans gjorde det slutt med han for nesten ett år siden, og at hun nylig har fått seg ny kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er på vei til å få et fantastisk forhold som rebound da. Hvis han ikke er over henne burde du heller ikke gå videre med han. Her blir du bare såret.

Anonymous poster hash: 3cfac...494
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser godt muligheten for å bli rebound ja.. ikke lett det her...

Gjest Linneah2013
Skrevet

Har holdt på med en gutt ett par måneder, og har begynt å blitt glad i han! Men han sliter med noe han ikke vil snakke med meg om, og har nå bedt om å "få litt tid". Hvor lenge skal jeg vente før jeg går videre?

Kommer helt an på hva det er han sliter med.

Gjest Linneah2013
Skrevet

Ok, såg nå det har med eksen hans å gjøre. Er han ikke over henne, etter et år, bør du gå videre

Skrevet

Ca. 5 minutter. Kutt han ut

ut. Det er tvil, du vil bli såret. Mulig han holder deg på gress også.

Skrevet

Han ville jeg ikke ventet på. Ikke når det er problemer relatert til eksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...