Javob Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 (endret) Jeg har av og til hørt det at kvinner ønsker barn mer enn menn? Ut fra det jeg har lest her på forumet, så synes jeg det virker som saken er ganske annerledes. Det er jo rasjonelt slik at det er verre for ei kvinne å få barn enn en mann, fordi at hun må gå så lenge gravid og føde. En mann må som regel hjelpe til, høre på litt klaging osv., ikke noe særlig problem med andre ord. Kan ikke det like godt være slik at den gjennomsnittlige mann er mer interessert i å få barn enn den gj. kvinne, fordi det er logisk sett en mindre byrde? Eller like lite Hva tror du? Endret 26. mars 2014 av Javob
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Biologisk sett er det jo naturlig at kvinner skal ønske mest barn, mens menn sex. Siden kroppen til mannen kun blir påvirket ut av det, mens han ellers ikke merker noe av det fysisk sett. Anonymous poster hash: f4862...f51
Gjest Vevila Skrevet 26. mars 2014 #3 Skrevet 26. mars 2014 Jeg tror det er ganske likt fordelt mellom kjønnene ja, men at det er mer "akseptert" at kvinner ønsker barn. Alle menn jeg har vært borti (minus 2 stk) ønsket barn i nærmeste framtid. Kommer nok mer ann på livssituasjon enn på kjønn.
Javob Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg tror det er ganske likt fordelt mellom kjønnene ja, men at det er mer "akseptert" at kvinner ønsker barn. Alle menn jeg har vært borti (minus 2 stk) ønsket barn i nærmeste framtid. Kommer nok mer ann på livssituasjon enn på kjønn. Mhm, det er så absolutt mer akseptert tror jeg at kvinner sier de vil ha barn. Er liksom ikke slik vi karane prater noe særlig om. 1
Nowayback Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 Jeg ønsker meg veldig gjerne barn, men innser at jeg ikke er noe attraktiv for jenter av den grunn..
Javob Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2014 Jeg ønsker meg veldig gjerne barn, men innser at jeg ikke er noe attraktiv for jenter av den grunn.. Jeg ser i vertfall at du heier på riktige laget 3
Gjest Chloe87 Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Det er mye mulig samboer forlater meg fordi jeg ikke vil ha barn, så ja..
Vulpes Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Jeg har inntrykk av at det er mer typisk jenter/kvinner å kjenne veldig på lysten av å ville ha barn NÅ, mens når det er snakk om å ville ha barn en eller annen gang i fremtiden er det kanskje mer likt?
OPIgirl Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ser i vertfall at du heier på riktige laget Feil lag mener du.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ønsker meg veldig gjerne barn, men innser at jeg ikke er noe attraktiv for jenter av den grunn.. Nei det er klart det er andre ting som må være på plass også. Anonymous poster hash: 41ce6...a93 1
cattleya Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har av og til hørt det at kvinner ønsker barn mer enn menn? Ut fra det jeg har lest her på forumet, så synes jeg det virker som saken er ganske annerledes. Det er jo rasjonelt slik at det er verre for ei kvinne å få barn enn en mann, fordi at hun må gå så lenge gravid og føde. En mann må som regel hjelpe til, høre på litt klaging osv., ikke noe særlig problem med andre ord. Kan ikke det like godt være slik at den gjennomsnittlige mann er mer interessert i å få barn enn den gj. kvinne, fordi det er logisk sett en mindre byrde? Eller like lite Hva tror du? Jeg tror absolutt at menn generelt har like lyst på barn som kvinner. Men nå kan jeg bare snakke ut fra min erfaring, da jeg ikke har noe statistikk på det. Men jeg tror ikke det har noe med "byrden ved å få barn" å gjøre. Jeg tror begge kjønn er utstyrt med samme grunnleggende instinkter som sier at vi skal formere oss. Hverken mer elller mindre.
Gjest Kvinneline Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Vanskelig å si, men oppfatter selv at kvinner kanskje ønsker det mest.
Gjest TheRighteous Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 I mitt forhold ønsker hvertfall jeg ikke å ha barn, men typen vil gjerne ha. Jeg føler faktisk at det ofte er menn som ønsker det mest!
Alice123 Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har også inntrykk av at menn ønsker seg barn i like stor grad som kvinner.
Jolene Skrevet 27. mars 2014 #17 Skrevet 27. mars 2014 For min del virker det som om menn ønsker seg barn mest.
AnonymBruker 42 Skrevet 27. mars 2014 #18 Skrevet 27. mars 2014 "myte at kvinner flest ønsker barn mer enn menn?" Det tror jeg så definitivt ikke er en myte nei. Uansett hvordan jeg velger å tolke "mer", så kommer jeg alltid til at det er damene som er "mest" intreressert i å få barn.
Javob Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #19 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Hmmm, på den annen side er det jo ikke samme opplevelsen for en mann å få et barn. Ta stildren inni vagina og befrukte egget med noen celler. Se på magen vokse i 9 månder til det kommer ut. Så ta vare på ungen i 18 år og til gjengjeld få noen som virkelig bryr seg om deg. Litt kjedelig i dag da mødrene stikker av med ungene på grunn av skilsmisser. Endret 27. mars 2014 av Javob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå