Gå til innhold

Utspekulert bridezilla

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for outing av tredjepart.

Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Skrevet

Wat? Du underpriser deg, jente!

550,- per påstartet time + transport (650,-) + omkostninger (pris på kjole).

Jeg er realistisk. Om jeg bare hadde hatt en slik timelønn selv... Ja man må vel regne med helgetillegg da?

Skrevet

Jeg er realistisk. Om jeg bare hadde hatt en slik timelønn selv... Ja man må vel regne med helgetillegg da?

150,- er alt for lite. Jeg vet ikke hvor mye det koster å leie en servitør men de tar hvertfall mer enn 150 i timen.

Skrevet

150,- er alt for lite. Jeg vet ikke hvor mye det koster å leie en servitør men de tar hvertfall mer enn 150 i timen.

Ja servitører tjener vel mer enn kontorfolk? Jeg sitter på kontor og tjener ikke så veldig mye over 150 i timen. Da jeg jobbet i butikk, noe som jeg anser som mye mer krevende, tjente jeg 120 kr timen. Men såvidt jeg vet får servitører også tilleggsbetalt dersom de må jobbe kveld og helg, og det er heller der økningen i lønna ligger.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det er nok smålig av meg, men jeg tror jeg hadde hatt et "uhell" med brudens mat, om jeg var Lise. Fort gjort å snuble når man serverer i finstasen...

Makan til drittkjerring!

• Liker 2
Skrevet

Ja servitører tjener vel mer enn kontorfolk? Jeg sitter på kontor og tjener ikke så veldig mye over 150 i timen. Da jeg jobbet i butikk, noe som jeg anser som mye mer krevende, tjente jeg 120 kr timen. Men såvidt jeg vet får servitører også tilleggsbetalt dersom de må jobbe kveld og helg, og det er heller der økningen i lønna ligger.

Når jeg sjekker hva det koster å leie en servitør av et cateringselskap så kommer prisen på 350-450 eks moms. 550 er derfor i underkant.

Skrevet

Når jeg sjekker hva det koster å leie en servitør av et cateringselskap så kommer prisen på 350-450 eks moms. 550 er derfor i underkant.

Men da får vel ikke servitøren alene hele lønna? Selskapet skal vel ha sin del av fortjenesten for å ha leid ut personale?

Skrevet

Men da får vel ikke servitøren alene hele lønna? Selskapet skal vel ha sin del av fortjenesten for å ha leid ut personale?

Såklart, men man må jo fakturere bruden den faktiske summen en servitør koster.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...